اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح تحول بنیادین

تمام کتب آموزشی محتوایی دینی خواهند گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آبپخش گفت: با اجرای طرح تحول بنیادین، تمام کتب آموزشی محتوایی دینی خواهند گرفت.

تمام کتب آموزشی محتوایی دینی خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی عصر امروز در نشست بررسی طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان آبپخش اظهار داشت: معلمان مسئولیت انتقال فضائل اخلاقی به افراد جامعه را بر عهده دارند و باید با تمام تلاش این مسئولیت خطیر را به نحو مطلوب به انجام برسانند.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را انقلابی بزرگ در سیستم آموزشی کشور دانست و خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انقلابی بزرگ در نظام آموزشی ایران اسلامی محسوب می‌شود و برون‌رفت از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: اجرای صحیح و دقیق این طرح موجب رشد و تعالی آموزش و پرورش خواهد شد و در این برهه حساس که در حال فراهم آوردن مقدمات اجرای این طرح هستیم باید تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا همکاری و همراهی محسوس داشته باشند.

انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اداره آموزش و پرورش آبپخش به منظور اجرای این طرح عنوان کرد: ذر مجموعه اداره آموزش و پرورش آبپخش برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گرفته است و آمادگی کامل به منظور اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح را داریم.

این مسئول بیان داشت: در اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش شاهد تغییر کلی در محتوای کتب درسی خواهیم بود و تمام کتب آموزشی محتوایی دینی خواهند گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش تصریح کرد: ایران اسلامی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های علمی فراوانی داشته و گسترش معنویت یکی از مسائل مهمی است که در کشور ضروری است و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ما را به این مسیر هدایت می‌کند.

انتظامی با اشاره به تعطیلی دو مدرسه راهنمایی در شهر آبپخش ابراز داشت: مدارس راهنمایی دخترانه عصمت در شهرک درواهی و مدرسه راهنمایی استقلال در شهرک قلایی به دلیل کاهش جمعیت دانش‌آموزی در سال تحصیلی آتی منحل خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: تنها مساله‌ای که از انحلال این دو مساله جلوگیری می‌کند تنظیم جمعیت دانش‌آموزی است و تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول