اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح ضیافت ملکوت در چالدران

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: طرح ضیافت ملکوت در ماه مبارک رمضان در چالدران برگزار می‌شود.

اجرای طرح ضیافت ملکوت در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت ملکوت اظهار داشت: این طرح ویژه طلاب بوده و در راستای تهذیب نفس، ارتقای سطح فرهنگ دینی، شاخص‌های معارف قرآنی و اخلاق‌گرایی اجرا می‌شود.

وی از حضور 220 نفر از طلاب و روحانیان پایه اول استان در این طرح خبر داد و افزود: حضور طلاب در طول ماه مبارک رمضان سبب ایجاد فضای معنوی در این شهر شده و مردم نیز می‌توانند از حضور طلاب در بهره‌گیری از مسائل دینی استفاده کنند.

قهرمانی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های تبلیغی، دوره‌های آموزش قرآن نیز در کنار اجرای این طرح در شهرها و روستاهای شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

این مسئول از حضور 10 مبلغ دینی در روستاهای چالدران خبر داد و گفت: شهرستان چالدران دارای موقعیت مناسب برای استقرار اردوگاه تابستانی حوزه‌های علمیه کشور است که مسئولان این شهرستان باید از این ظرفیت استفاده کنند تا هر سال پذیرای هزاران طلاب از سراسر کشور باشند.

امام جمعه چالدران در ادامه این جلسه گفت: ایجاد فضایی مناسب برای اجرای این طرح معنوی در ماه مبارک رمضان ضروری است و باید بهره‌برداری‌های لازم از آن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده برگزاری طرح ضیافت ملکوت در ماه مبارک رمضان را یک فرصت طلایی عنوان کرد و اظهار داشت: به فضل الهی و با حضور طلاب علوم دینی برنامه‌های ماه مبارک رمضان پربار و با معنویت خاصی در شب‌های قدر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت ملکوت به عنوان یک طرح آموزشی، تربیتی و تبلیغی است که به مدت 35 روز از 25 تیر تا 30 مرداد در شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول