اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

سپاه بازوی توانمند رهبر و مردم در برابر توطئه‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: سپاه بازوی توانمند رهبر و مردم در برابر توطئه‌ها و حافظ و نگهبان ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

سپاه بازوی توانمند رهبر و مردم در برابر توطئه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران پلدختر گفت: سپاهیان ایثار و از خودگذشتگی و شهادت در راه حق را از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند و حرکت در مسیر الهی را وظیفه شرعی و سازمانی خود می‌دانند.

وی گفت: سپاه با اقتدار کامل در برابر توطئه‌های دشمنان در قالب استحاله‌های سیاسی، طراحی فتنه‌ها و طرح‌های براندازی آنها ایستاده و دشمنان را ناکام خواهد گذاشت و فعالیت‌های دشمنان انقلاب بر ضد سپاه پاسداران، توطئه‌ها و تهدید به ترور نیروهای مخلص این نهاد، نشأت گرفته از ترس آنها از این نهاد مقدس است.

لروند با بیان اینکه این نهاد انقلابی در جنگ تحمیلی و فرهنگی در برابر تبلیغات سوء دشمنان انقلاب مقتدرانه مبارزه کرده و هم‌چنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، افزود: افتخار سپاه قدم برداشتن در راه امام حسین‌(ع) است و این نهاد مقدس با تمام وجود و با الگو قرار دادن و ادامه راه مقتدای خود، حضرت سیدالشهدا(ع) در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در این مراسم سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن قدردانی از زحمات تقی محمدی، خدمت 30 ساله وی را خالصانه و با انگیزه اعتلای اسلام و ایران اسلامی توصیف کرد و با تودیع وی سرهنگ محمد شریف‌نوریان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر معرفی شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول