اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمع‌آوری 107 معتاد پر خطر در البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری و جمع‌آوری 107 معتاد پرخطر و کارتن خواب در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 107 معتاد پر خطر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سرهنگ حسین کربلایی‌زاده با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده از معتادان پرخطر و کارتن خواب، طرح جمع‌آوری معتادان از سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تشکیل چند اکیپ عملیاتی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس در راستای اجرای این طرح، موفق به دستگیری تعداد 107 نفر از معتادان پرخطر که امنیت شهروندان را برهم زده بودند، شدند.

کربلایی زاده افزود: ماموران در راستای اجرای این طرح‌ها، با شناسایی محل سکونت و اختفای معتادان ولگرد، تابلو، مزاحم و کارتن خواب با انجام یک عملیات منسجم پلیسی موفق به دستگیری این افراد و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد مجاز شدند.

سرهنگ کربلایی‌زاده تصریح کرد: در این اقدام که موجب رضایتمندی مردم، خانواده معزز شهدا و مسئولان شهرستان شد، تقدیر و تشکر ویژه شهروندان را در برخورد قاطع و به موقع پلیس در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به همراه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان، بر تداوم این طرح‌ها تا پاکسازی این مناطق از لوث وجود معتادان پرخطر تاکید کرد.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول