اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گیتی معینی در گفت‌وگو با فارس:

بسیاری از سریال‌های تلویزیونی محتوای مناسبی ندارند

خبرگزاری فارس: بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: بسیاری از سریال‌های تلویزیونی از محتوای چندان مناسبی برخوردار نیستند.

بسیاری از سریال‌های تلویزیونی محتوای مناسبی ندارند

گیتی معینی امروز در حاشیه بازدید از مرکز معلولان نوشیروانی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: بعد از انقلاب وارد کار هنری شدم که نخستین کارم برای گروه معارف بوده و بعد از آن فعالیت خود را به شکل رسمی در صدا و سیما آغاز کردم.

وی افزود: در این چند سال هرگز از باورهای دینی دست نکشیده و به آن پایبند هستم هرچند اگر کسانی مرا خرافاتی بنامند.

معینی با انتقاد از مسئولان و متولیان هنر بیان داشت: مسئولان ارشاد زمان رای‌گیری برای نشستن روی صندلی ریاست بارها به ما مراجعه کرده و با وعده وعیدهای بی‌اساس نظر مساعد ما را جلب کردند، اما هم اینکه به صندلی ریاست تکیه زدند همه هنرمندان قدیمی را به باد فراموشی سپردند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا کار جدیدی در دست اجرا دارید، افزود: حدود سه سال است که هیچ پیشنهاد کاری ندارم و تهیه‌کنندگان تلویزیونی امروز به دنبال هنرمندانی هستند که با کمترین دستمزد در برنامه‌ها ایفای نقش کنند.

 

* بسیاری از سریال‌های تلویزیونی از محتوی چندان مناسبی برخوردار نیستند

معینی با اشاره به اینکه بی‌هنری برخی از هنرمندان فلسفه هنر را زیر سئوال برده است، تصریح کرد: به عینه شاهد بودیم افرادی با مراجعه به برخی از تهیه‌کنندگان و پرداخت مبلغ هنگفتی از تهیه‌کنندگان درخواست کردند در برنامه‌ها و سریال تلویزیونی به ایفای نقش بپردازند.

وی با انتقاد از اینکه بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی از محتوی چندان مناسبی برخوردار نیستند از مسئولان سینمایی کشور خواست نظارت بیشتری بر تولید و پخش برنامه‌ها داشته باشند.

معینی گفت: امروزه به دلیل عدم حمایت مسئولان، هنرمندان پیشکسوت و باتجربه که حق بزرگی در زمینه هنر دارند از نظر معیشتی در بدترین وضع موجود به سر برده و حتی جسد بسیاری از هنرمندان مطرح کشور به دلیل نداشتن تمکن مالی مدت‌ها بر زمین مانده بود.

 

* در مدت بیماری‌ام هیچ مسئولی از من حمایت نکرد

هنرمند مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون افزود: حدود دو ماه قبل به شدت با مرگ دست و پنجه نرم کرده و با توجه به اینکه سالیان سال در لباس هنر به مردم و مسئولان این کشور خدمت کردم، اما در زمان بیماری به دلیل نداشتن بضاعت مالی دو بیمارستان تهران از پذیرشم خودداری کرده و حاضر به پذیرش من نشدند.

وی بیان داشت: در مدت بیماری‌ام هیچ مسئولی از من حمایت نکرده و با کمک و حمایت یکی از خیران بزرگ و خیراندیش معالجه شدم.

معینی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: آن افرادی که به واسطه ما وارد ارشاد شدند به فکر هنرمندان قدیمی و جوانان این کشور باشند، چرا صندلی سینما و تئاتر ما خالی از جوانان است در حالی که جوانان ما «سیگار به‌دست» در خیابان‌ها و چهارراه‌ها سرگردان هستند.

این بازیگر تلویزیون در پایان با تقدیر از مسئولان مرکز معلولان نوشیروانی بابل اذعان داشت: بچه‌های معلول ثمره باد خزان هستند که باید دستی باشد تا آنها را بلند کند اگر چه نمی‌توانیم توان جسمی را به آنها برگردانیم، ولی باید تلاش کنیم زمینه رفاه و آسایش آنها فراهم شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول