اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

تامین آب برخی شهرهای خراسان‌رضوی از تاجیکستان و مازندران

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از موافقت هیئت دولت با مطالعه تامین آب برخی شهرستان‌ها از کشور تاجیکستان و دریای مازندران خبر داد.

تامین آب برخی شهرهای خراسان‌رضوی از تاجیکستان و مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سعید حسین‌پور از موافقت هیئت دولت با مطالعه تامین آب برخی شهرستان‌ها از کشور تاجیکستان و دریای مازندران خبر داد.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه این آب صرفاً در بخش کشاورزی مصرف خواهد شد، اظهار کرد: شهرستان‌های تربت‌جام، تربت‌حیدریه، بجستان، خواف، گناباد و مه‌ولات مشمول تصمیم هیئت دولت خواهند بود.

وی با اشاره به تاکید دولت برای تامین آب شرب شهرستان‌های خوشاب، درگز و طرقبه شاندیز افزود: وزارت نیرو و دستگاه‌های زیرمجموعه آن در استان موظف به اجرای این مصوبه هستند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی اضافه کرد: احداث سد روی رودخانه‌های رادکان و فریزی شهرستان چناران و رودخانه رودآب در سبزوار ضمن جلوگیری از خسارات ناشی از سیل، عمران بیشتر برای منطقه را به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه آب‌رسانی به جنگل و ایجاد سد خاکی و دهانه آبگیر در مسیر رودخانه دره‌یام از دیگر تصمیمات دولت در این حوزه بوده است.

حسین‌پور یادآور شد: دولت در جلسه 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری ضمن قرار دادن تکالیف فوق برعهده وزارت نیرو، اجرای تمام مصوبات مذکور را منوط به تایید مطالعات این وزارتخانه دانسته است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول