اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خواستار شد

تامین اعتبار لازم برای حل معضل کم‌آبی سلفچگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: حل معضل کم‌آبی در قم به خصوص منطقه سلفچگان تنها با اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و راه‌اندازی مجتمع‌های آب‌رسانی امکان‌پذیر خواهد بود.

تامین اعتبار لازم برای حل معضل کم‌آبی سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن ایزانلو امروز در دیدار مدیران کل استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بارندگی سال گذشته بسیار کم بود و پیش بینی‌ها نیز نشان‌دهنده فصل بهار کم بارشی در قم است.

وی افزود: ستاد بحران استان قم فعال بوده و امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد این خشکسالی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با اشاره به ساخت مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای قم گفت: هم‌اکنون آب‌رسانی در منطقه سلفچگان به صورت سیار صورت می‌گیرد و کمک‌های صورت گرفته نیز جبران بدهی‌های این شرکت را نکرده است.

وی میزان کمک‌های اختصاص یافته به شرکت آب و فاضلاب روستایی قم را 5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این در حالیست که میزان بدهی‌های این شرکت حدود 6 میلیارد تومان است.

ایزانلو ادامه داد: چنانچه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به این شرکت اختصاص یابد، مجتمع مشهور به 80 روستا و نیز مجتمع آب رسانی سلفچگان تکمیل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خاطرنشان کرد: منطقه سلفچگان دارای منابع آبی محدود بوده و تنها در صورت اختصاص اعتبار لازم و تکمیل مجتمع آب‌رسانی می‌توان این منطقه را از معضل خشکسالی نجات داد.

علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خواستار تدوین اعتبارات مورد نیاز برای آبرسانی به روستاها و پرداخت بدهی پیمانکاران را در قالب یک بسته شد.

وی تاکید کرد: اگر این بسته تنظیم شود، از طریق وزیر نیرو پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار پروژه‌های یاد شده به عمل می‌‌آید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول