اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

پارک طبیعت در قاین احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات از ایجاد پارک طبیعت در محل پارک جنگلی شهرستان قاینات خبر داد.

پارک طبیعت در قاین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در جلسه برنامه‌ریزی اجرای طرح اکوپارک شهرستان قاینات طبیعت در منطقه پارک جنگلی قاین اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در منطقه پارک جنگلی شهرستان قاینات برای ایجاد پارک طبیعت وجود دارد.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این پروژه با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه مبلغ 500 هزار تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

فرماندار قاین تأکید کرد: اجرای این پروژه یک نقطه امید است و موظف هستیم برای جذب مسافران و زائران مرقد مطهر امام رضا (ع) برای بازدید از این شهرستان برای اجرایی شدن این پروژه تلاش کنیم.

همچنین فرماندار قاینات در دیدار با نمایندگان اصناف و بازاریان شهرستان قاینات گفت: اصناف و بازاریان در سراسر کشور نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران داشته‌اند و همواره در طول انقلاب دولت را حمایت کرده‌اند.

حبیبی‌منش ضمن تبریک روز اصناف گفت: دشمن همواره به دنبال آن است تا هویت ما را بگیرد و در بازار اسلامی نیز تا هنگامی که انصاف و عدالت حاکم باشد و بازاریان با درک جایگاه بالای خود همواره حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کنند نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول