اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

نمایشگاه جاده ابریشم؛ یادآور دوران طلایی تجارت

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم علاوه بر حمایت از هنرهای دستی، ‌یادآور دوران طلایی تجارت در جاده ابریشم است.

نمایشگاه جاده ابریشم؛ یادآور دوران طلایی تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم اثرات زیادی در ارتقای این هنر- صنعت در بین آحاد جامعه خواهد داشت که رونق اقتصادی یکی از این تاثیرات است.

وی افزود: معرفی و به نمایش گذاشتن آثار صنایع‌دستی کشور در این نمایشگاه ضمن آشناسازی مردم با صنایع‌دستی اقصی نقاط کشور، می‌تواند قدمی موثر برای حمایت از این رشته هنری و صنعتی باشد.

منادی ادامه داد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، حمایت از صنایع‌دستی به عنوان یک بخش تولیدی و اشتغالزا می‌تواند بسیار مورد اهمیت باشد و برگزاری نمایشگاه‌هایی در این سطح به‌طور قطع به رونق دادن آن کمک خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جلب توجه‌ها به اهمیت جاده ابریشم و یادآوری دوران طلایی این جاده نیز موضوعی است که می‌تواند در برگزاری این نمایشگاه مورد توجه قرار گیرد.

منادی ضمن تقدیر از نقش حمایتی سازمان میراث فرهنگی استان در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تاکید کرد: نقش چنین نمایشگاه‌هایی در عرضه صنایع‌دستی انکارناپذیر است و باید با افزایش برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به رونق تولید صنایع‌دستی کمک کرده و حمایت لازم از هنرمندان این رشته را به‌عمل آورد.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم یکم تا پنجم تیرماه امسال با حضور بیش از 300 رشته صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از 31 استان و هفت کشور خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول