اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دهگلان خواستار شد:

ساماندهی صنوف آلاینده دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان خواستار سامان دادن صنوف آلاینده این شهرستان شد و گفت: مجموعه فرمانداری دهگلان آماده همکاری و کمک‌رسانی به سامان دادن صنوف آلاینده دهگلان است.

ساماندهی صنوف آلاینده دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در دیدار فرماندار، اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان دهگلان با سرپرست سازمان صنعت و تجارت کردستان، اظهار داشت: بازار دهگلان به عنوان یک بازار منظم، آرام و زحمت‌کش برای دولت و ملت قابل اتکا است و این را در حمایت‌های بی‌شائبه خود در برهه‌های مختلف طول عمر با برکت نظام اسلامی به خوبی نشان داده‌اند.
سرپرست سازمان صنعت، تجارت و معدن استان کردستان نیز در این دیدار، اظهار داشت: قبل از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معاون و بازرگانی بین تولید و عرضه فاصله وجود داشت و بخش تولید شرایط بخش توزیع را چه در بخش بازار داخل و چه در بخش بازارهای خارجی به خوبی درک نمی‌کرد، اما با اقدام هماهنگ دولت و مجلس خوشبختانه رویه بسیار خوبی به وجود آمد و خلأهای گذشته برطرف شده است.
سیروس شاه‌غیبی گفت: هر چند شهرستان دهگلان یک شهرستان نوپا و تازه تاسیس است اما اصناف و بازاریان و فعالین اقتصادی آن دارای قدمت و تجربه بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها هستند.
وی افزود: اگر در هر منطقه و کشوری نبض بازار به خوبی بتپد تمامی بخش‌های دیگر نیز کار خود را به درستی انجام خواهند داد.
شاه‌غیبی با ابراز رضایت از عملکرد خوب مجموعه اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف و بازاریان شهرستان دهگلان در تعامل با یکدیگر وهمچنین اجرای خوب قانون هدفمندی یارانه‌ها، از بازاریان این شهرستان قدردانی کرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اصناف و بازاریان ما در گذشته از امتحان‌های بسیار زیاد سربلند بیرون آمده‌اند و این می‌طلبد بخش دولتی و به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت با واگذاری بخش‌هایی از وظایف حاکمیتی به آنان این قشر را بیشتر در سرنوشت خود دخیل دهند.
در ادامه این دیدار شاه‌غیبی همچنین با اعضای هیئت رئیسه مجامع و اتحادیه‌های این شهرستان دیدار کرد و گفت: با ادغام دو وزارتخانه حوزه عملکرد و اختیارات وزارتخانه جدید و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان نسبت به قبل بیشترشده است.
شاه‌غیبی افزود: این سازمان آمادگی کامل دارد اگر اصناف و بازاریان بخواهند در زمینه‌های تولیدی و معدنی فعالیت نمایند، با تمام توان حمایت‌های لازم را در خصوص عمران، آبادانی و همچنین اشتغالزایی منطقه به عمل آورد.
انتهای پیام/صا120
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول