اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت

وضعیت انتقال صنوف آلاینده کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مجمع امور صنفی از جمله تعیین تکلیف وضعیت انتقال صنوف آلاینده در سال جدید خواهیم کرد.

وضعیت انتقال صنوف آلاینده کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شود

محمدحسین حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به انتخاب حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال 91 به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: در شرایط کنونی تولید ملی و بومی در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین مسائل مورد توجه نظام جمهوری اسلامی است و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

وی تولید ملی را یکی از راه‌های بالندگی و رشد کشور دانست و خاطرنشان کرد: تولید سبب اشتغال، کسب درآمد و ثروت، ورود به بازار و سرمایه‌گذاری شده و در نهایت رشد و توسعه و ثبات سیاسی و اقتصادی را موجب می‌شود.

وی در زمینه نظارت بر بازار نیز گفت: در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت مجمع امور صنفی نقش مهمی در توزیع و تنظیم و کنترل بازار دارد و این انجمن را اهرمی قوی در این زمینه می‌دانیم.

حیدرپور افزود: تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مجمع امور صنفی از جمله تعیین تکلیف وضعیت انتقال صنوف آلاینده، حضور پررنگ‌تر در بازارها و نمایشگاه‌های خارج از کشور خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: طی یک ماه اخیر 427 هزار کیلوگرم میوه و مرکبات در سطح استان توزیع شد.

وی از کیفیت مناسب این میوه‌ها یاد کرد و بیان داشت: 24 محل مناسب در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای توزیع میوه و مرکبات مورد نیاز در نظر گرفته شده بود.

 انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول