اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بودجه و اعتبارات استانی؛

سهم شرکت‌های آب و برق کردستان ناچیز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: سهم شرکت‌های آب و برق کردستان در بودجه و اعتبارات استانی ناچیز است و برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باید اعتبارات بیشتری اختصاص یابد.

سهم شرکت‌های آب و برق کردستان ناچیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدمصطفی نجفیان صبح امروز در نخستین جلسه شورای انسجام‌بخشی مدیران وزارت نیرو در کردستان، هدف از تشکیل این جلسه را آغاز دور دوم مدیریت شورای انسجام‌بخشی به منظور تحکیم زمینه‌های همکاری شرکت‌های آب و برق استان در راستای هم‌افزایی فعالیت‌ها، یکپارچگی و انسجام در امور، پرهیز از موازی‌کاری و تداخل در فعالیت‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر و ارتقای سطح خدمات به همشهریان و مشترکین آب و برق اعلام کرد.
وی افزود: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و نیز سفرهای هیئت دولت به استان پروژه‌های خوبی در زمینه آب و برق به تصویب رسید که امید است با پیگیری مدیران عامل اعتبارات این پروژه‌ها جذب شود و به زودی شاهد به ثمر رسیدن آنها در سطح استان باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه سهم شرکت‌های آب و برق در بودجه و اعتبارات استانی ناچیز بوده است، یادآور شد: تحول اساسی در چهره استان و خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان مستلزم اختصاص اعتبارات ملی و استانی و استفاده بهینه از این منابع است و  به همین دلیل خواستار همکاری بیشتر از سوی مقامات ارشد استان و همچنین شرکت‌های مادر تخصصی آب و برق شد.
نجفیان با تاکید بر نیازهای ضروری و اجتناب‌ناپذیر جامعه امروزی به آب و برق و لزوم استمرار لحظه‌ای این نعمات، پرسنل صنعت آب و برق را پرسنلی زحمتکش دانست که بی‌منت و به صورت شبانه‌روزی در سرما و گرما وظیفه خطیر خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و موجبات سربلندی شرکت‌ها را در حادترین شرایط فراهم نموده‌اند.
وی با بیان اینکه این خدمات ارزشمند همواره خاموش می‌ماند و مورد توجه قرار نمی‌گیرد، خواستار اطلاع رسانی بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و پروژه‌های صنعت آب و برق در سطح استان شد و آن را از وظایف خطیر شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان و مدیران روابط عمومی‌های شرکت‌ها قلمداد کرد.
وی ضمن اشاره به پروژه‌های مصوب شرکت توزیع نیروی برق استان در سفر های دور اول و دوم هیئت دولت، موضوع تک‌خوانی کردن کنتور های روستایی را از مصوبات مهم سفر سوم برشمرد که باتوجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اهمیت آن بیشتر شده و مورد تاکید فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این موضوع اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در صورت اختصاص از طرف وزارت نیرو قابل اجرا خواهد بود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول