به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای گلستان ایرج حیدریان اظهار داشت: تعداد درخواستها و شکایتهای مردمی از 1391 مورد در شش ماهه اول سال 1389 به 70 مورد در شش ماهه اول سال 1390 رسیده که این میزان بیانگر کاهش 23 درصدی شکایات و درخواستهای مردمی از شرکت آب منطقهای است.
وی تصریح کرد: درخواستها و شکایات مطرح شده در شرکت آب منطقهای در شش ماهه اول سال 1390 نسبت به شش ماهه سال قبل 21 مورد کاهش داشته است.
مدیر عامل شرکت آب منطقهای گلستان ابراز داشت: این میزان بیانگر عملکرد مناسب این شرکت، تلاش در راستای اطلاعرسانی و آشنایی مردم نسبت به مقررات و آثار سوء عدم اجرای مسائل فنی در بهرهبرداری از منابع آبی است.
حیدریان عنوان کرد: بیشترین موضوع درخواستها و شکایات در شش ماهه اول سال جاری، بهرهبرداری از آبهای سطحی بوده که علت افزایش این درخواستها نسبت به آبهای سطحی، ممنوعیت بهرهبرداری از منابع آب زیرزمینی در منطقه است.
مدیر عامل شرکت آب منطقهای گلستان خاطر نشان کرد: همچنین کمترین درخواستها نیز در بخش احداث سد، کانال و آببندان بوده است.
وی با اشاره به میانگین پاسخگویی 22 روزه به شکایات و درخواستهای مردمی گفت: هر چند این میانگین نسبت به زمان استاندارد بیشتر است، اما در مقایسه با سالهای قبل کاهش نسبی را نشان میدهد که پیگیریهای مستمر اداره حقوقی و رسیدگی به شکایات، همکاری سایر مدیران و کارشناسان فنی این شرکت در تقلیل زمان رسیدگی بیتأثیر نبوده است.
حیدریان در پایان افزود: مهمترین علت و انگیزه درخواستها و شکایات مردمی، عدم اطلاع آنان از قوانین و مقررات است که باعث میشود افراد درخواستهای مشابه، عموما تکراری و خلاف قانون داشته باشند.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000