اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخبگان قرآنی سپاه قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: چهارمین محفل انس با قرآن در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور قاری بین‌المللی حاج منصور قصری‌زاده و حافظ خردسال علی امینی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه قم برگزار شد.

نخبگان قرآنی سپاه قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این محفل ابتدا یوسف صادقی‌پور از قاریان ممتاز سپاه علی بن ابیطالب(ع) به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و سپس حجت‌الاسلام طباطبایی پدر دکتر سید محمدحسین طباطبایی حافظ کل قرآن کریم در سخنانی بر نقش والدین در تربیت فرزندان قرآنی تاکید کرد و از پاسداران انقلاب اسلامی خواست تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت فرزندان قرآنی، در این امر کوشا باشند.
در ادامه این مراسم حافظ خردسان قرآن کریم علی امینی به سؤالات حاضرین در زمینه آیات، ترجمه و تفسیر پاسخ داد و پس از وی، گروه تواشیح صحبا در مدح بقیة الله الاعظم حضرت مهدی(عج) به همخوانی پرداخت.
در ادامه این مراسم قاری بین‌المللی حاج منصور قصری‌زاده آیاتی از سوره زمر را با صدای شیوا و دلنشین قرائت کرد.
در پایان این مراسم نیز از نخبگان قرآنی سپاه علی بن ابیطالب(ع) شامل ابوالفضل محمد‌زاده، خدیجه مرحمتی و سیف‌الله رضا‌خانی که در مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح کل کشور به ترتیب حائز رتبه اول، چهارم و هفتم شده بودند، با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول