اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

100 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در حال حاضر 100 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد که برخی از این واحد‌ها بدون پروانه کسب در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

100 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد

حجت‌الاسلام محمد زارعان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مقابله با بد‌حجابی و بدپوششی در سطح شهر وظیفه تمام افراد محسوب می‌شود، اظهار کرد: البته اقدامات بسیار موثری در سطح استان در راستای ساماندهی وضعیت پوشش افراد صورت گرفته که در حال حاضر استان با ارتقای نسبی در این زمینه مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با بد‌حجابی یکی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی ستاد احیا در سطح شهر است، اضافه کرد: در راستای این موضوع برخی از مردم عادی در سطح شهر فعال هستند و برخی از افراد تأثیر‌گذار مانند اصناف در راستای مقابله با بد‌حجابی در سطح جامعه فعالیت می‌کنند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان اصفهان نسبت به سایر شهرستان‌های موجود در سطح استان بیشتر تحت تأثیر آسیب‌های ناشی از بد‌حجابی قرار دارد، تصریح کرد: برگزاری جلسات مختلفی با اتحادیه‌های موجود در سطح اصفهان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی وضعیت حجاب در اصفهان به شمار می‌رود.

زارعان با اشاره به اینکه علاوه بر این موارد نظارت‌های صنفی با همکاری اداره اماکن و بازرسان مجموعه صنفی در سطح شهر به صورت مداوم صورت می‌گیرد، ادامه داد: حدود 100 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد که تعداد بسیاری از این واحد‌ها در زمینه پوشاک فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب هستند و برخی دیگر از این واحد‌ها از پروانه کسب برخوردار نیستند، تاکید کرد: مشکلات موجود در راستای توجه به پوشاک تولید شده متناسب با واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب کم‌تر است و واحد‌های پوشاک بدون پروانه کسب از ابلاغیه‌های صنفی اطلاعی ندارند و این موضوع به مشکلات موجود در زمینه تولید پوشاک متناسب دامن می‌زند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه مشکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با واحد‌های پوشاک بدون پروانه کسب بسیار است، افزود: زیرا این واحد‌ها با تولید برخی از پوشاک‌ها بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به جامعه تحمیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه تخصصی اصناف از حدود سه سال گذشته در راستای اطلاع‌رسانی واحد‌های صنفی از قوانین صنفی در استان تشکیل شده است، اذعان داشت: ارائه آموزش‌های لازم به واحد‌های صنفی پیش از کسب پروانه کسب یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول