اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تیرماه امسال آغاز می‌شود

انجام گشت‌های مشترک‌ بازرسی از واحدهای صنفی انزلی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی از آغاز انجام گشت‌های مشترک بازرسی با هدف نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان از تیرماه امسال خبر داد.

انجام گشت‌های مشترک‌ بازرسی از واحدهای صنفی انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمود خوشدل ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازرسی از شش هزار و 500 واحد صنعتی و غیر صنعتی انزلی را یکی از اقدام‌ها مهم در سه ماهه اخیر عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید بازرسی در انزلی تعدادی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند. 

این مسئول، با اشاره به نتایج بازرسی‌ها، افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها که در مدت سه ماه اخیر صورت گرفته 360 مورد تخلف شناسایی شده است.

به گفته وی، متخلفان با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ریالی حدود 190 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خوشدل تصریح کرد: در مدت زمان مذکور بالغ بر 400 میلیون ریال کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و انواع مکمل غذایی غیرمجاز در این شهرستان کشف شد که پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی از انجام گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنعتی و غیر صنعتی انزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به شهرستان و طبق هماهنگی صورت گرفته و همکاری فرماندار و مجمع امور صنفی بندر انزلی، گشت‌های مشترک بازرسی با هدف نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان در نظر گرفته شده که از ابتدای تیر امسال به صورت جدی آغاز می‌شود.

ا‌نتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول