اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

خواست مردم مصر اعدام فرعون زمان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حکم دادگاه مصر در اعلام حبس ابد برای حسنی مبارک پذیرفتنی نبوده و خواست مردم مسلمان، اعدام فرعون زمان مصر است.

خواست مردم مصر اعدام فرعون زمان است

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن محکوم کردن حکم صادره دادگاه مصر مبنی بر حبس ابد برای حسنی مبارک اظهار کرد: امروزه بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب به گوش جهان رسیده و شاهد بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان هستیم.

وی افزود: امام راحل با تدبیر و بیانات اندیشمندانه خود زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان شدند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: امام راحل با اندیشه‌های خود، مکتب اسلامی و ملت را از گردنه‌های سخت و خطرناک عبور دادند و سبب سربلندی، عزت و شرافت ملی ایران اسلامی شدند.

وی ضمن محکومیت حکم دادگاه مصر ابراز داشت: دادگاه مصر با اعلام این حکم نشان داد که هنوز روابط پنهانی عوامل و وابستگان حسنی مبارک در کشور مصر با صهیونیسم، آمریکا و کشورهای غربی پابرجا است.

* اعدام کمترین پاسخ به جنایات مبارک است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعلام این حکم را ظلمی بزرگ و نابخشودنی در برابر خواست و اراده کسانی دانست که برای آزادی و عزت کشورشان از خون خود و فرزندانشان گذشتند.

تاجگردون تصریح کرد: حسنی مبارک فرعونی دیگر از سلسله فرعونیان ظالم است که اعدام و مرگ کمترین پاسخ به جنایات بی‌رحمانه این فرعون زمان در ریختن خون هزاران مسلمان آزادیخواه مصری است.

وی حکم اعلام شده دادگاه مصر را سبب خشنودی و رضایت صهیونیسم و آمریکا دانست و بیان داشت: حسنی مبارک مهره و دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خیانت‌های این مهره استکباری در بستن تنگه رفح هیچ‌گاه از یاد و خاطر مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاک نمی‌شود.

تاجگردون با اشاره به واکنش مردم مسلمان درباره حکم حسنی مبارک یادآور شد: بدون تردید مردم مسلمان و آزادیخواه مصر این حکم استکباری را نمی‌پذیرند و بار دیگر در راستای تحقق خواست ملی مبنی بر اعدام حسنی مبارک و تشکیل حکومتی اسلامی به خیابان‌ها می‌ریزند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول