اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

حسنی نامبارک باید اعدام شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: حسنی نامبارک دستش به خون هزاران نفر بی‌گناه مصر، لبنان و فلسطین آلوده است و باید اعدام شود.

حسنی نامبارک باید اعدام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با بیان اینکه دادگاه مصر متأسفانه رای خود را به نفع حسنی نامبارک اعلام کرده، گفت: این حکم نشان می‌دهد که هنوز استکبار جهانی و عوامل دیکتاتوری مصر در درون این کشور جا خوش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حسنی مبارک باید اعدام شود، افزود: حکم دادگاه مصر نشان می‌دهد که آمریکا دست از ملت مصر میرعمادی یادآور شد: مسلمانان مصر باید در این برهه از زمان هوشیاری خود را حفظ کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله مشکینی گفت: آیت‌الله مشکینی اسوه جهاد، اخلاص و معلم اخلاق بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: سراسر وجود این شخصیت اخلاص، دین و دیانت بوده و با آن اخلاصی که داشت همیشه از ولایت دفاع می‌کرد.

وی یادآور شد: یادآوری نام این بزرگان می‌تواند انسان را به خدای متعال بیشتر نزدیک کند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به 20 خرداد سالروز شهادت آیت‌الله شهید سعیدی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار اسوه صبر و مقاومت بوده است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: این شهید از جمله شهدایی است که در آن دوران بدترین شکنجه را تحمل کردند و مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر این مظلومیت شهدا در آن برهه از زمان تبدیل به فیلم شود برای جامعه امروز ما عبرت‌آموز است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به حوادث اخیر کشور سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا و عربستان را مسئول کشتار مردم بی‌گناه سوریه می‌دانیم و از مسئولان سازمان‌های حقوق بشر انتظار داریم با این‌گونه رفتارها برخورد جدی داشته باشد.

میرعمادی یادآور شد آمریکا، عربستان و برخی از کشورهای دیگر به دنبال جنگ داخلی در سوریه هستند و می‌خواهند این کشور را ناامن جلوه دهند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مجامع دنیوی و بین‌المللی باید به خود بیایند و این کشتارهای سوریه را محکوم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام اشاره کرد و گفت: انقلاب فرهنگی برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها قدم‌های خوبی برداشته است اما این قدم‌ها باید تأثیرگذاری‌اش بیشتر باشد.

میرعمادی یادآور شد: انتظار از این ستاد فرهنگی این بود که اگر یک جوان ایرانی با اعتقاد و دینی که داشت وارد دانشگاه می‌شد متدین‌تر از دانشگاه خارج شود اما امروز متأسفانه می‌بینیم دختری با حجاب وارد و بدحجاب از دانشگاه بیرون می‌آید.

میرعمادی با بیان اینکه ستاد انقلاب فرهنگی باید در این زمینه بیشتر کار و تلاش کند گفت: مسئولان نظام نیز باید نسبت به این مسئله حساسیت به خرج دهند زیرا انتظار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری از ستاد انقلاب فرهنگی بیش از این است.

میرعمادی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد امام راحل اشاره کرد و گفت: مسئولان باید فرمایش‌های مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب همه کارهای خود بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مقام معظم رهبری در این سخنان چندین عوامل را بیان فرمودند که مهم‌ترین آنها مسئله عزت ملی بود.

وی افزود: در ادامه سخنان مقام معظم رهبری به جلوگیری از مسئله اختلاف میان اقوام، مسئولان و غیره اشاره شده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: سخنان مقام معظم رهبری برای ادامه مسیر و راه امام راه‌گشا و تعیین کننده است که همه باید به آنها عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: همه باید نسبت به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها جامه عمل بپوشانیم.

میرعمادی در ادامه به بحث گران شدن نان در لرستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه کیفیت نان در استان لرستان و به خصوص شهرستان خرم‌آباد نامطلوب است.

وی با اشاره به اینکه اگر قیمت نان گران شده مسئولان نیز باید تلاش کنند که کیفیت نان هم در استان لرستان و به خصوص شهرستان خرم‌آباد بالا برود، یادآور شد: کیفیت نان در شهرستان خرم‌آباد به طوری است که قابل خوردن نیست و نانوایی‌ها به جای اینکه کیفیت خود را بالا ببرند نان خمیر و سوخته را عرضه می‌کنند و به مشتریان خود می‌گویند که اگر می‌خواهید ببرید و اگر هم نمی‌خواهید نبرید.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این زمینه نظارت جدی به عمل آورند و با افراد متخلف برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: کیفیت نان در برخی از استان‌های هم‌جوار ما یک کیفیت مطلوب است اما در این استان متأسفانه آن کیفیت را شاهد نیستیم و که باید مسئولان نسبت به این قضیه حساسیت به خرج دهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول