اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت فرسودگی جاده

ایاب و ذهاب 92 روستای فهرج ‌با مشکل مواجه است

خبرگزاری فارس: ساکنان 92 روستای بخش نگین شهرستان فهرج برای ایاب و ذهاب به مرکز شهر فهرج ‌با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

ایاب و ذهاب 92 روستای فهرج ‌با مشکل مواجه است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محور ارتباطی بخش نگین کویر شهرستان فهرج به طول 31 کیلومتر‌ فرسوده بوده و با وجود چاله‌های زیاد و خطر‌ناک ایاب و ذهاب اهالی این منطقه را‌ با مشکلات جدی روبه‌رو کرده و‌ موجب گلایمندی ‌ساکنان روستاهای این منطقه شده است.

مهدی شهمراد‌زاده از ساکنان این منطقه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب در این محور می‌گوید: فرسودگی خیلی زیاد جاده مشکلاتی را برای ایاب و ذهاب مردم منطقه ایجاد کرده است.

وی از مسئولان می‌خواهد که اقدامات لازم را برای روکش این محور انجام دهند.

یکی از رانندگان کامیون ساکن بخش نگین کویر فهرج نیز می‌گوید: خرابی جاده موجب شده که ما مسافت جاده بخش نگین کویر را یک تا 1.5 ساعت طی کنیم در صورتی که اگر این جاده مشکلی نداشت ما مسیر فهرج به بخش نگین کویر را حداکثر 20 تا 30 دقیقه عبور می‌کردیم.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه که راننده یک وانت بار است می‌گوید: ما ناچار هستیم برای ایاب و ذهاب به مرکز شهر فهرج از جاده خاکی و یا از مسیر جاده ریگان به فهرج استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: فرسودگی این محور خسارات زیادی به وسایل نقلیه‌ وارد کرده و موجب پنچری لاستیک‌ خودرو‌ها می‌شود.

ناصر فدایی‌فر سر‌پرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با محور بخش نگین کویر به فهرج با اذعان به خرابی و فرسودگی این محور ‌می‌گوید: این محور ‌31 کیلومتر طول دارد که شش کیلومتر آن را در سال گذشته با اعتبارات استانی و ملی روکش کردیم.

وی افزود: مابقی این محور به علت نبود اعتبار روکش نشده است و مسئولان برای تأمین اعتبار روکش آسفالت‌ در آینده نزدیک قول مساعدت داده‌اند.

 ‌فهرج یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه‌ یافته استان کرمان است و مسئولان باید با تخصیص اعتبارات عمرانی بیشتر زمینه توسعه و پیشرفت این منطقه را فراهم آورند تا محرومیت از چهره این منطقه زدوده شود.

بخش نگین کویر فهرج با داشتن جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر در 50 کیلومتری مرکز شهرستان فهرج قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول