اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

سپاه لشکر الهی در شکستن اهریمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: سپاه به عنوان نیروی مخلص انقلاب و لشکر الهی در شکستن اهریمن و هراس‌ انداختن به دل آنها یک نیروی همیشه آماده است.

سپاه لشکر الهی در شکستن اهریمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب و با درایت امام سپاه پاسداران شکل گرفت که شاکله و قوام این نیرو متکی به مکتب انسان‌ساز و آزادی‌خواه امام حسین(ع) بود چرا که آن حضرت را بزرگ پاسدار حریم اسلام و حدود الهی می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه حضور سپاه همانند حضور امام حسین(ع) در صحنه کربلا هراس و نگرانی بر دل دشمنان انداخته است بیان داشت: یکی از برجسته‌ترین ویژگی سپاه پاسداران بی‌آلایشی، در خط ولایت بودن و رفتار مردمی داشتن است.

امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود اعیاد متعدد شعبان را گرامی داشت و اضافه کرد: میلاد سه نور بابرکت امام حسین(ع)، ابوالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) در ماه شریف شعبان بیانگر این مسئله است که شعبان به عنوان ماه رحمت و مغفرت الهی و ماه رسول‌الله از فضیلتی عظیم برخوردار است که نیمه آن نیز به میلاد ولیعصر(عج) ختم می‌شود.

علوی قدر دانستن این ماه را با روزه‌داری، صدقه دادن، استغفار و نیایش بیش از حد به مومنان توصیه کرد و گفت: باید از همین روزهای ابتدایی ماه شعبان قدر آن را دانست و در کسب فضیلت پیشقدم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هفته قوه قضائیه را نیز گرامی داشت و اضافه کرد: قوه قضائیه به عنوان پناهگاه مردم در برقراری عدالت و صدور حکم عادلانه جایگاه و نقض بی‌بدیلی دارد به طوری که کوچکترین خطا و اشتباه از این دستگاه پذیرفتنی نیست.

امام جمعه پارس‌آباد دستگاه قضائی را دستگاه عدالت و برپا کننده قسط در جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: شهید مظلوم بهشتی در اوایل انقلاب سعی کرد با تدوین قانون اساسی و شکل دادن نظام قضائی در این کشور خدمتی ماندگار انجام دهد که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز همیشه بر مظلومیت این شهید والامقام تاکید داشتند.

علوی ادامه داد: شهید بهشتی در کمال قدرت و صلابت سعی کرد به رغم کارشکنی‌های مختلف حدود اسلام و احکام شرعی را در قوانین پیاده کند و با ولایتمداری خودکشتی انقلاب را از طوفان سهمگین به سلامت عبور دهد.

وی ششم تیرماه سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری را در مسجد ابوذر تهران یادآور شد و اظهار داشت: خداوند متعال این ذخیره الهی را برای ملت ایران حفظ کرد تا امروز با رهبری و سردمداری امام خامنه‌ای بتوانیم کشوری رو به جلو و پیشرفته داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول