اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه جدید فردوس:

مسائل تفرقه‌برانگیز مطرح نشود

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه جدید شهرستان فردوس گفت: تفرقه حربه شیطان است بنابراین باید از طرح مسائلی که سبب تفرقه می‌شود به شدت پرهیز کنیم.

مسائل تفرقه‌برانگیز مطرح نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: تقوا بهترین زاد و توشه برای انسان است که می‌تواند نجات‌بخش بشر در زندگی دنیوی و اخروی باشد.

وی ماه شعبان را فرصتی مغتنم برای خودسازی و ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان دانست و از نمازگزاران خواست تا این ماه عظیم را با روزه‌داری، خواندن دعاهای وارده و مناجات شعبانیه قدر بدانند.

امام‌ جمعه فردوس با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: شهید بهشتی شخصیتی بود که توانست حاکمیت قضایی را مبتنی بر احکام اسلام در جمهوری اسلامی و قانون اساسی محقق کند و امروز ما باید قدر فداکاری‌های شهید بهشتی و مرحوم آیت‌الله فردوسی‌پور که از جانبازان حادثه هفت تیر بود را بدانیم.

بابایی ماهانی‌نژاد تصریح کرد: تفرقه حربه شیطان است و باید به شدت از طرح مسائلی که سبب تفرقه می‌شود، پرهیز کنیم.

وی بر صرفه‌جویی در مصرف آب تأکید کرد و این نعمت بزرگ را متعلق به همه نسل‌ها دانست و گفت: ما باید با مصرف بهینه آب این نعمت خدادادی را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه با معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی به عنوان امام‌جمعه جدید این شهرستان گفت: امام‌ جمعه یعنی مدیریت فرهنگی یک شهر که علاوه بر امامت جمعه، مسئولیت شورای فرهنگ عمومی را نیز به عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طباطبایی‌نسب افزود: ما از امام ‌جمعه جدید فردوس انتظار بیشتری نسبت به امامان جمعه قبلی داریم چرا که فردوس شهرستانی فرهنگی و ولایتی است و تلاش بیشتری را از سوی امام‌ جمعه این شهرستان می‌طلبد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم‌آبادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و امام‌جمعه شهرستان بشرویه نیز در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید شهرستان فردوس حضور داشتند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول