اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

صبا در بهترین شرایط برای لیگ دوازدهم آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: صبای قم در آرامش و بهترین شرایط خود را برای مسابقات دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

صبا در بهترین شرایط برای لیگ دوازدهم آماده می‌شود

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تقریبا از هر نظر در شرایط بسیار خوبی هستیم و باشگاه با حمایت مسئولان هیئت مدیره و استان قم، تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته است تا در لیگ برتر فصل جدید نماینده‌ شایسته‌ای برای قم باشیم.

وی با تاکید بر آمادگی صبا برای حضوری موفق در دوازدهمین دوره لیگ برتر افزود: تیم فوتبال صبای قم هم از نظر کادر فنی و هم از نظر کادر بازیکنان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌هایی است که آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شود و قطعا می‌تواند تیم قدری در لیگ برتر باشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اهداف و برنامه‌های کادر فنی برای آماده‌‌سازی تیم فوتبال صبای قم افزود: تمام اقدامات در راستای آماده‌سازی تیم برای لیگ جدید بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود و شرایط خوبی برای حضور منسجم در لیگ برتر داریم.

وی بیان کرد: بعد از پایان اردوی آماده‌سازی در اردبیل تمرینات تیم فوتبال صبای قم آخر هفته آینده در اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور ترکیه زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود تا جدی‌ترین مرحله تدارک تیم برای لیگ جدید برگزار شود.

رمضان‌بیگی یادآور شد: در این اردوی تدارکاتی، تمام بازیکنان تیم فوتبال صبای قم از جمله بازیکنان جدید این تیم و بازیکنانی که اخیرا قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند، حضور دارند و در تمرینات خود را برای لیگ دوازدهم مهیا می‌کنند.

سرپرست باشگاه صبای قم با اشاره به برگزاری اردوی آماده ‌سازی تیم فوتبال صبای قم در سرعین اردبیل عنوان کرد: در حین برگزاری این اردو که روز اول تیرماه به پایان رسید، انجام بازی تدارکاتی نیز برای آمادگی بهتر صبای قم در نظر گرفته شد که با نفت تهران بود.

وی افزود: تقریبا یک هفته مانده به برگزاری هفته نخست لیگ برتر به عنوان آخرین روز مهلت نقل‌ و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است و تا آن زمان چند بازیکن دیگر نیز به صبای قم خواهند پیوست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم قرعه‌کشی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز هفدهم تیرماه جاری برگزار می‌شود، حریفان تدارکاتی صبا با نظر کادر فنی و بر اساس برنامه رقابت‌های هفته آغازین لیگ جدید انتخاب خواهند شد.

فعالیت جدی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور از هجدهم خرداد ماه آغاز شده است و این تیم با حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی خود و سایر همکاران وی در کادر فنی برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول