اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی خبر داد

راه‌اندازی دومین کارخانه آسفالت بهمئی

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی از راه‌اندازی دومین کارخانه آسفالت این شهرستان با اشتغال‌زایی 32 نفر خبر داد.

راه‌اندازی دومین کارخانه آسفالت بهمئی

سید محمدظاهر سیاوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار داشت: دومین کارخانه آسفالت شهرستان با تولید 800 تا هزار تن آسفالت در ساعت در روز بعثت پیامبر مکرم اسلام راه‌اندازی شد.

وی گفت: این کارخانه با هزینه چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال و متعلق به بخش خصوصی است.

سیاوش ادامه داد: این کارخانه در زمینی به مساحت یک هکتار در روستای پشت گچ بخش مرکزی و با تابلوی مزین به شرکت خلیج فارس و نقشه ایران دایر شده است.

فرماندار بهمئی گفت: کار احداث این پروژه یک سال به طول انجامید که با دستگاه‌های تمام اتوماتیک سیستم کار نوین و به روز است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بهمئی گفت: این کارخانه با توجه به سیستم پیشرفته رایانه‌ای و به روز بودن آن و با پخش آب بر روی خاک تولید شده و از شن و ماسه به‌کار گرفته شده که آلاینده‌ها هیچ تهدیدی برای محیط زیست روستاهای اطراف و زمین‌های کشاورزی ندارد.

سیاوش تصریح کرد: میدان رقابت سالمی برای صاحبان دو کارخانه در جهت تولید آسفالت و بازاریابی ایجاد شده که به تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی می‌انجامد.

فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد: در گذشته پیمانکاران، شهرداری و کسانی که درگیر کار آسفالت بودند مجبور به تهیه آسفالت از شهرستان‌های اطراف شده و روزها و حتی ماه‌ها در نوبت قرار می‌گرفتند که هم هزینه‌بردار بود و همچنین وقت زیادی تلف می‌شد و انجام پروژه‌ها به تأخیر می‌افتاد که این معضل اکنون برطرف شد و اکنون به جاهای دیگر نیز آسفالت ارائه می‌شود.

سیاوش گفت: با راه‌اندازی این کارخانه 12 نفر به طور مستقیم و 20 نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار شدند و اشتغالزایی خوبی ایجاد شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کمک به بخش خصوصی منجر به تولید بیشتر می‌شود، اظهار داشت: همه وظیفه داریم در راستای فرمان رهبری برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی به یاری این بخش بشتابیم.

سیاوش شهرستان بهمئی را دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در خصوص سرمایه‌گذاری دانست و گفت: برای نمونه این شهرستان می‌تواند در حوزه گردشگری مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد که ما نیز با همه توان از این کار حمایت می‌کنیم

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول