اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کرمان خبر داد

پرواز بادبادک‌ها در جشنواره گل محمدی لاله‌زار

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: برنامه‌ها و مسابقات مختلفی از جمله پرواز بادبادک‌ها، طناب‌زنی، هندوانه‌خوری، دارت و حلقه همزمان با برگزاری جشنواره گل محمدی لاله‌زار روز جمعه برگزار می‌شود.

پرواز بادبادک‌ها در جشنواره گل محمدی لاله‌زار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمینه برای حضور 4 هزار نفر در مسابقات فرهنگی و ورزشی جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر فراهم شده است.

وی از برگزاری این جشنواره در روز 26 خرداد ماه جاری در سایت گردشگری لاله‌زار بردسیر خبر داد و افزود: جشنواره مذکور با اجرای برنامه‌ها و مسابقات مختلف و مفرحی از جمله پرواز بادبادک‌ها، طناب‌زنی، مچ‌اندازی، هندوانه‌خوری، طناب‌کشی، دارت و حلقه همراه است.

حسینی خاطر نشان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با همکاری انجمن‌های زیر مجموعه خود از جمله انجمن‌های ورزشی گردشگری، خردسالان، ورزش صبحگاهی و هیئت پرواز بادبادک‌ها در زمینه برگزاری مسابقات شاد و مفرح اقدام می‌کند.

وی ابراز داشت: هیئت ورزش‌های همگانی در اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مورد نظر در جشنواره گل محمدی لاله‌زار از همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی نیز بهره می‌برد.

حسینی هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر را ایجاد فضای شاد و مفرح برای خانواده‌ها و فرزندان آنها ذکر کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول