اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

اسلام‌ستیزی سرلوحه کار دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان ما اسلام‌ستیزی و مبارزه با نظام اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در مسیر انقلاب اسلامی توطئه‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی ایجاد کرده‌اند.

اسلام‌ستیزی سرلوحه کار دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان رده‌های سپاه مستقر در کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: امروز سپاه و بسیج در کشور و فراتر از گستره ایران اسلامی عزت، صلابت و برجستگی انقلاب را با تفکر دینی و معنوی خود دنبال می‌کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" و با گذشت 33 سال از عمر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی حقانیت و برجستگی این فرمایش برای دوستان و دشمنان انقلاب روشن است.

نوری تصریح کرد: امروز دشمنان ما اسلام‌ستیزی، شیعه‌ستیزی و سپاه‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و از طریق رسانه‌های مختلف به دنبال شکستن انقلاب، شیعه و سپاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما اسلام‌ستیزی و مبارزه با نظام اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در مسیر انقلاب اسلامی توطئه‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی ایجاد کرده‌اند.

همچنین محمدعلی محسن‌زاده نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله امروز در حاشیه راهپیمایی فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف سپاه مستقر در شهر کرمان با اشاره به جشن‌های شعبانیه اظهار داشت: روز تولد امام حسین (ع) روز پاسدار نامیده شده است.

وی افزود: این مراسم بیعت با امامت و ولایت بود و ابراز این موضوع که سپاه خود را در مسیر روحانیت و در پیروی از مرجعیت شیعه و ولایت فقیه همیشه ثابت قدم می‌داند.

محسن‌زاده گفت: راهپیمایی میثاق با شهدا امسال برگزار شد در سال‌های گذشته به صورت تجمع در کنار قبور شهدا برپا می‌شود.

وی ابراز داشت: این راهپیمایی تجدید میثاق با شهیدان و تجدید عهدی بود که پاسداران با اصلاف خودشان بسته‌اند که راه شهیدان سرافراز را ادامه دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول