اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد:

هتک ‌حرمت آمریکایی‌ها توطئه‌ای برای تشدید اسلام‌ستیزی است

خبرگزاری فارس: مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ اقدام شیطانی هتک ‌حرمت، جسارت و توهین به قرآن‌ کریم توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان توطئه‌ای دیگر برای تشدید اسلام‌ستیزی است.

هتک ‌حرمت آمریکایی‌ها توطئه‌ای برای تشدید اسلام‌ستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد،در متن این بیانیه این‌گونه آمده است:(یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ) سوره صف، آیه 8، می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند، ولی خدا کامل کننده نور خودش است و لو کافران خوش ندارند.

در ادامه آمده است: اقدام شیطانی هتک‌ حرمت، جسارت و توهین به قرآن‌ کریم، کتاب آسمانی مسلمانان، توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان توطئه‌ای دیگر برای تشدید اسلام‌ستیزی است.

این بیانیه می‌افزاید: آن‌گونه که دل همه مسلمان جهان را به درد آورد و این در شرایطی است که مسلمانان جهان با رویکردی جدید به آموزه‌های جاویدان قرآن‌ کریم، بهار بیداری اسلامی را آفریده و ایادی استکبار را یکی بعد از دیگری از اریکه قدرت به زیر می‌کشند.

در ادامه آمده است: این‌گونه اقدامات از سوی تمام انسان‏های آگاه، دوراندیش و عاقل محکوم است و پیروان همه ادیان آسمانی، به ویژه مسلمانان از این‌گونه اقدامات اعلام بیزاری می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: مردم غیورکابل و بگرام نیز با حمله به محل استقرار نظامیان آمریکایی نشان دادند که اهانت به قرآن را تحمل نخواهند کرد و دولت‌مردان آمریکایی مسئول مستقیم این اقدام زشت و نفرت‌انگیز هستند و مسلمانان در همه جای جهان و از جمله در آمریکا، نه فقط حق قانونی، بلکه تکلیف الهی خود می‌دانند که از دولت آمریکا و متحدان صهیونیست به خاطر این جنایت انتقام بگیرند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد به عنوان عضوی از جامعه بزرگ حوزوی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، هتک‌ حرمت به قرآن‌ کریم را محکوم و انزجار خود را از این عمل زشت اعلام می‌کند.

از جامعه بین‌الملل، سازمان ملل، یونسکو، اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و نیز دولت‌های اسلامی و امت مسلمان در سراسر دنیا می‌خواهد تا ضمن محکومیت چنین اقداماتی، مانع تکرار مجدد آن شوند، چرا که تاریخ نشان داده است که باطل همواره در مقابل حق سرفرود آورده است.

وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذیِنَ آمَنُوا فَإنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ‌الْغَالِبُونَ، و هر کس ولی و فرمانروای او خدا و رسول است او اهل ایمان و پیروز است که تنها لشکر خدا در دو عالم فاتح و غالب خواهند بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول