اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

ممنوعیت حجاب نشان‌دهنده اسلام‌ستیزی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: ممنوعیت حجاب در کشور آذربایجان نشان‌دهنده اسلام‌ستیزی و نقض حقوق بشر در این کشور است.

ممنوعیت حجاب نشان‌دهنده اسلام‌ستیزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: حجاب ودیعه الهی است که از سوی خداوند برای بشریت ارزانی شده است و انسان با رعایت حجاب اسلامی ارزش و جایگاه واقعی خود را می‌یابد.
وی افزود: رعایت حجاب در جامعه سبب حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی شده و سلامت جامعه تضمین می‌شود و زنان و مردان با آرامش خاطر در جامعه فعالیت می‌کنند اما، در جامعه عاری از حجاب، این آرامش و امنیت از انسان سلب می‌شود.
بیضاوی با اشاره به ممنوعیت حجاب در جمهوری آذربایجان گفت: دولت این کشور با اعلام ممنوعیت حجاب، فرهنگ و اعتقادات دینی را مورد بی‌احترامی قرار داده و به طور آشکار حقوق بشر را نقض کرده است.
وی اعلام ممنوعیت حجاب در این کشور را نشان‌دهنده اسلام‌ستیزی خواند و تصریح کرد: این امر از اهداف اصلی استکبار و رژیم صهیونیستی است که می‌خواهد ارزش‌های اسلامی را مورد هجمه قرار داده و ریشه دین را در آن جامعه از بین ببرد.
بیضاوی در بخش دیگری از خطبه‌ها سرنگونی هواپیمای آمریکایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اقدام نیروی مسلح در شناسایی و ساقط کردن این هواپیمای جاسوسی آمریکایی نشان از قدرت و توانایی نیروهای مسلح و خوی استکباری و دشمنانه آمریکا است.
خطیب جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: دشمن فکر هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را در فکر خود خطور ندهد چرا که فرزندان این مرز و بوم با اقتدار و توانایی در حراست از مرزهای کشور آماده هستند و اجازه تجاوز به دشمن را نمی‌دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول