اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

جلوی تعطیلی پارس شمالی را با جدیت می‌گیریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: با وزیر نفت نیز صحبت کردیم تا پارس شمالی تعطیل نشود و هر چند اولویت دولت بیشتر روی میادین مشترک است ولی قرار است مکان‎یابی آن مشخص شود.

جلوی تعطیلی پارس شمالی را با جدیت می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید محمدمهدی پورفاطمی پیش از ظهر امروز در نشست با شهرداران و شوراهای شهرهای شهرستان دشتی اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما جوانان و مشکلات آنان است و در این راستا به دنبال راهکارهای اساسی هستیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال کارخانه مند دشتی برای 550 نفر افزود: با اعضای هیئت مدیره بانک ملی نشستی خواهیم داشت و وام 50 میلیارد تومانی بزودی به این واحد تولیدی پرداخت و سال آینده کارخانه افتتاح می‎شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اضافه کرد: 5 میلیارد تومان اعتبار نیز برای اسکله لاور با صحبتی که با رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی شده به زودی اختصاص می‎یابد و پهلوگیری آن انجام می‎گردد.

پورفاطمی ادامه داد: مردم نسبت به مبلمان شهری شاکی هستند و گلایه‎های اصلی مردم از وضعیت بد کوچه‎ها و خیابان‎هاست و شهرداران باید وقت گذاشته و چند روز تهران باشند تا اعتبار و امکاناتی برای شهرشان جذب کنند و ما نیز آمادگی کامل برای همراهی آنها داریم.

وی با اشاره به دیگر مشکلات شهرستان دشتی گفت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی نیز از اول مهر گشایش و دانشجو می‎پذیرد و کار اجرایی سد باغان و گازرسانی به روستاهای شهرستان نیز در دستور کار است.

فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: هر تصمیمی که برای توسعه شهرستان می‎گیریم باید با برنامه پنجم توسعه تطبیق داشته باشد.

سیدعلی هاشمی افزود: معتقدم توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو همدلی همه مدیران شهرستان است و بین ما و نماینده نیز همدلی برقرار است و هیچ‌گونه اختلافی وجود ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که شایعاتی در این‌باره ایجاد می‎کنند دنبال اختلاف‎افکنی هستند ولی باید تصمیماتمان در راستای رضایت خداوند باشد و کسی که برای رضای خدا تلاش کند خداوند نیز مهرش را در دل مردم جای می‎دهد.

هاشمی خاطر نشان کرد: مشکلات هم بوسیله ما و هم بوسیله نماینده پیگیری می‎شود و به فضل الهی امیدواریم مشکلات به حداقل برسد.

فرماندار دشتی گفت: برای راه دولت‌آباد به زیارت 20 میلیارد اعتبار نیاز است و تا از طریق اعتبارات ملی این اتفاق نیفتد تکمیل آن امکان‎پذیر نیست.

هاشمی افزود: در ارتباط با سالن‎های ورزشی ناتمام و بویژه سالن‎های روستاهای سنا و درازی ماده 48 برای پیمانکاران آن اعمال شده و اگر نماینده تدبیر کند برای چندین روستا نیز چمن مصنوعی احداث می‎شود.

وی تصریح کرد: گردنه وای وای از اولویت‎های ما در شهرستان است و الان مردم بخش طسوج تا شنبه باید 160 کیلومتر راه طی کنند ولی با ساخت این جاده مسافت به 17 کیلومتر می‎رسد.

در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات محمدکاظم گلبینی مسئول سابق دفتر نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خورموج احمد طیبیان به عنوان مسئول جدید دفتر معرفی شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول