اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شبستر خبر داد

دستگیری 33 توزیع‌‌کننده موادمخدر در شبستر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری 33 توزیع‌‌کننده موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 33 توزیع‌‌کننده موادمخدر در شبستر

علی صفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شبستر اظهار کرد: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان 33 نفر توزیع‌‌کننده موادمخدر دستگیر و مقدار نیم کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سه مرحله در شهرستان شبستر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

صفایی ادامه داد: در مرحله اول این طرح‌ها، مناطق آلوده شهر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شناسایی شده و بعد از انجام کار اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت (خ-آ) اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در این شهر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر تصریح کرد: در ادامه طرح، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند؛ در بازرسی بدنی از وی مقداری موادمخدر بسته‌بندی شده و آماده فروش کشف و ضبط شد.

صفایی با اشاره به مرحله دوم این طرح افزود: در این مرحله به منظور سالم‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از لوث فروشندگان موادمخدر، ماموران در یک عملیات از فردی به هویت (ا-ا) مقدار 200 گرم تریاک آماده فروش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر تاکید کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده و سایر اقدامات اطلاعاتی با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی موفق به کشف 500 گرم انواع موادمخدر دیگر شدند.

وی گفت: عملیات‌های پلیس در مجموع منجر به دستگیری 33 نفر اعم از نگهدارنده، توزیع‌‌کننده و حمل‌کننده موادمخدر شد و در این خصوص 21 فقره پرونده تشکیل و به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.

این مسئول در پایان با درخواست از خانواده‌ها برای هوشیاری در برابر جوانان خود و مشارکت با پلیس در امر شناسایی باندهای موادمخدر اظهار کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های گوناگون با انواع پوشش‌ها و ترفندها به‌دنبال نابودی قشر پویا و جوان ایران اسلامی است؛ لذا باید با آمادگی در مقابل این شیوه‌ها اجازه موفقیت را به دشمن نداد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول