اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین پهلوان‌سرای کشور در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین پهلوان‌سرای کشور صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در زورخانه پهلوان نادر سنندج افتتاح شد.

نخستین پهلوان‌سرای کشور در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: توسعه و احیا ورزش‌‌های زورخانه‌ای و پهلوانی باید بیشتر مورد توجه مسئولان و پیشکسوتان این رشته ورزشی قرار گیرد چراکه این فرایند می‌تواند زمینه‌ای بسیار مناسب برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باشد.

خسرو ساکی افزود: ناهنجاری‌های اجتماعی امروزه با حرکت مرموزانه‌ای وارد جامعه شده و با آن روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه با همکاری و همفکری می‌توان راهکارهای بسیار مناسبی را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیدا کرد، گفت: سوق دادن فرزندان و جوانان به سمت ورزش و آشنا کردن آنها با اهداف پهلوانان نامداران ایران اسلامی زمینه برای جلوگیری از انحراف آنان فراهم می‌شود.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کردستان، از خود گذشتگی، ادب، گذشت، راستگویی، همنشینی با فقرا، صبوری، بخشندگی، تواضع، مدارا، یتیم‌نوازی و دستگیری و کمک منشور اخلاقی این پهلوان‌سرا است.

ساکی تصریح کرد: استان کردستان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی برخوردار است که شکوفایی آنها مسیر را برای تحقق اهداف طرح‌های مختلف فراهم می‌کند.

به گفته وی، تا زمانی که جوانان در مسیر ورزش و طرح‌های نشاط‌آور حضور داشته باشند زمینه‌ای برای انحراف آنان وجود نداشته و همواره افتخاراتی را در قالب‌های مختلف برای استان و کشور کسب خواهند کرد.

گفتنی است در این مراسم اسدالله جامی مدیرکل پیشگیری از جرایم قوه قضائیه، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جمعی از سایر مسئولان استانی و کشوری و پیشکسوتان رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای حضور داشتند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول