اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه شاندیز:

بانوان خراسان‌رضوی توانایی درخشش در لیگ برتر را دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه شاندیز گفت: بانوان استان توانایی درخشش در لیگ برتر را دارند.

بانوان خراسان‌رضوی توانایی درخشش در لیگ برتر را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تکتم‌خان بابازاده عصر امروز در نشست خبری هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی افزود: مشهد مهد هندبال بانوان کشور بوده است و بانوان این استان با بازیکنان بومی و بدون حمایت مالی و کم‌ترین امکانات از سال 1373 تاکنون عملکرد بسیار مطلوب و چشم‌گیری در هندبال کشور داشته‎اند.

وی درباره حضور تیمش در لیگ برتر هندبال کشور و بودجه مورد نیاز این تیم تصریح کرد: برای حضور در چنین لیگی می‎بایست نگاهی حرفه‎ای به تیم داشت که براساس برآورد انجام شده برای قهرمانی در این مسابقات نیاز به 357 میلیون تومان بودجه داریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه شاندیز تصریح کرد: در سال گذشته با حمایت پدیده شاندیز در لیگ دسته اول حاضر بودیم و موفق به صعود به لیگ برتر شدیم اما این مجموعه دیگر حاضر نیست از تیم حمایت کند و ما برای شرکت در لیگ برتر نیاز به اسپانسر داریم.

خان‌بابازاده ادامه داد: بانوان توان کسب موفقیت در لیگ برتر را دارند و با یک تیم بومی و کمی تقویت شده از سایر استان‌ها می‌توانیم در لیگ هندبال آبروداری کنیم اما برای کسب قهرمانی نیاز به بودجه مناسب داریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه شاندیز با بیان اینکه تمرینات تیم در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اسپانسر پیدا کنیم در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد اما اگر کسی حاضر به حمایت از تیم نشد مجبوریم در لیگ دسته اول بازی کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول