اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سربیشه:

بیشترین قاچاق سربیشه خروج سوخت یارانه‌ای کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: بیشترین قاچاق در این شهرستان شامل خروج سوخت یارانه‌ای کشور که اخیرأ به مقصد افغانستان افزایش یافته، است.

بیشترین قاچاق سربیشه خروج سوخت یارانه‌ای کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان سربیشه اظهار داشت: وارد کردن دام غیرمجاز که گاهی ناقل بیماری هستند نیز از دیگر قاچاق‌های این شهرستان به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه سربیشه در کریدور مواصلاتی قاچاق کالا قرار گرفته، از تمام دستگاه‌های مسئول خواست تمام توان خود را مصروف مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق کنند.
فرماندار سربیشه افزود: بیشتر قاچاق در این شهرستان شامل خروج سوخت یارانه‌ای کشور که اخیرأ به مقصد افغانستان افزایش یافته و وارد کردن دام غیرمجاز که گاهی ناقل بیماری هستند، است.
حسین‌پور گفت: کم‌کاری در مبارزه با این موارد به معنای ضربه زدن به اقتصاد داخلی و خروج سوخت یارانه‌ای کشور خواهد بود.
رئیس کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان سربیشه از اعضا خواست تا با رصد آژانس‌های سطح شهرستان، آژانس‌های غیرفعال را به دبیرخانه کمیسیون گزارش کنند.
دبیر کمیسیون قاچاق کالای شهرستان سربیشه نیز با بیان اینکه با وجود برخورد با دام قاچاق همچنان شاهد ورود دام غیرمجاز هستیم، خواستاری همکاری و هماهنگی تنگاتنگ دامپزشکی، بازرگانی، سیستم قضایی و انتظامی در راستای برخورد با امر قاچاق دام شد.
علی سرفرازی یادآور شد: طی سه ماه گذشته مقدار 35 هزار لیتر سوخت قاچاق در سطح شهرستان کشف و در این ارتباط 26 دستگاه خودرو توقیف شده‌اند.
وی افزود: همچنین در این مدت 157 راس دام غیرمجاز کشف و تحویل مراجع ذی‌صلاح شده‌اند.
رضا استادی نماینده گمرکات خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 226 پرونده قاچاق مشتقات نفتی تنظیم شده، افزود: از این تعداد 11 پرونده به دادستانی بیرجند، 50 پرونده به دادستانی سربیشه برای صدور رای ارجاع شده است و مابقی نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
در پایان مصوب شد با توجه به احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو در سطح شهرستان شهرداری سربیشه نسبت به راه‌اندازی امکانات پیش سرد دام برای سالم‌سازی گوشت اقدام کند.
همچنین مقرر شد با همکاری دامپزشکی و دادگستری برخورد لازم با مرغداری‌های غیرمجاز شهرستان صورت گیرد و سازمان پایانه‌های استان نسبت به تعیین تکلیف تیرپارک‌های بازارچه مرزی ماهیرود اقدام کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول