اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ارومیه:

کرایه تاکسی در ارومیه فعلا افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کرایه تاکسی‌ در ارومیه افزایش پیدا نمی‌کند چراکه این موضوع هم اکنون در دستور کار نیست.

کرایه تاکسی در ارومیه فعلا افزایش نمی‌یابد

عادل فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه هر گونه شایعه‌ای پیرامون تغییر نرخ کرایه تاکسی را رد کرد، اظهار داشت: برای بررسی این مسئله در سال جاری تا این لحظه هیچ‌گونه مکاتبه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر انجام نشده است.

وی تصریح کرد: برای اینکه در این زمینه تصمیم‌گیری شود باید ابتدا نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شورای سازمان تاکسیرانی، شورای شهر و ... جلسه‌ای تشکیل داده و مذاکره کنند و بعد از سپری شدن مراحل، نرخ تعیین شده در شورای شهر به تایید می‌‌رسد.

فتاحی خاطرنشان کرد: برای تغییر بهای کرایه تاکسی‌ عوامل مختلف مانند وضعیت معیشتی مردم، نرخ حامل‌های انرژی، طول مسافت و ... لحاظ می‌شود و با توجه کردن به مسائل مختلف کار کارشناسی انجام می‌گیرد تا در نهایت بها، افزایش یا کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های دولت در ارتباط با نرخ حامل‌های انرژی در میزان کرایه مصوب شورا تاثیرگذار خواهد بود ادامه داد: اگر قیمت سوخت در کشور با افزایش مواجه شود به طور قطع بهای کرایه تاکسی نیز افزایش خواهد یافت پس برای تصمیم‌گیری در ‌این ارتباط منتظر هستیم تصمیم‌های دولت پیرامون سوخت‌‌های مختلف مانند بنزین، گازوئیل و ... مشخص شود.

عضو شورای اسلامی ارومیه با اظهار به اینکه احتمال افزایش نرخ کرایه تاکسی در آینده نزدیک وجود دارد بیان داشت: هم‌اکنون این مسئله در دستور کار شورای شهر قرار ندارد ولی احتمال دارد در ماه‌های آینده در این زمینه تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول