اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 2492 نفر شرکت‌کننده

آزمون استخدام 21 دستگاه اجرایی استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم از برگزاری آزمون استخدام پیمانی 21 دستگاه اجرایی استان قم با شرکت 2492 نفر در محل دانشگاه قم خبر داد.

آزمون استخدام 21 دستگاه اجرایی استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری با اشاره به فراخوان استخدام 240 نفر در دستگاه‌های اجرایی استان قم گفت: این جذب بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و از محل سهمیه شماره 4550/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این استخدام، کادر انسانی مورد نیاز 21 دستگاه اجرایی استان تامین خواهد شد افزود: برگزیدگان پس از طی مراحل معین و قبولی در آزمون‌ توانمندی‌های عمومی، تخصصی،‌ مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در ادارات دارای سهمیه مشغول به کار خواهند شد.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به صورت غیرحضوری و فقط با مراجعه به سایت اینترنتی امکان‌پذیر است گفت: دواطلبان از ساعت 20 یکشنبه بیست و یکم خرداد تا ساعت 24 چهارشنبه بیست و چهارم خرداد می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.ostan-qom.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

محرری داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی عکس‌دار را الزامی دانست و از داوطلبان خواست تا با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز حداقل یک ساعت مانده به زمان برگزاری، در محل آزمون حاضر شوند.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مسئولان دانشگاه قم در قبول میزبانی این آزمون، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و همکاری مطلوب همه سازمان‌ها و نهادهای دست‌اندرکار شاهد برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی در قم باشیم.

لازم به یادآوری است آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی استان ساعت 9 صبح روز جمعه 26 خرداد ماه جاری و با حضور 2492 نفر شرکت‌کننده در محل دانشگاه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول