اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور عنوان کرد

گسترش تبلیغ دین در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به ظرفیت عظیم تبلیغ در فضای مجازی گفت: تبلیغ از دو ماه محرم و صفر به تبلیغ کل سال در فضای مجازی گسترش یابد.

گسترش تبلیغ دین در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در نشست مشترک با مدیر مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در سخنانی با اشاره به فضای گسترده مجازی برای تبلیغ دین خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد طلاب مشغول تحصیل در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، ظرفیت عظیمی برای فعالیت در فضای مجازی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت حوزه‌های علمیه در زمینه فناوری اطلاعات بسیار فراوان است خاطر نشان کرد: این ظرفیت در برخی مواضع سازماندهی شده است و در بسیاری نقاط ظرفیتی خام است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در موضوع فناوری اطلاعات پیشتاز هستند افزود: حوزه‌های علمیه خواهران در سه بخش سایت‌ها، نرم‌افزارها و شبکه‌های فرهنگی و سایر بسته‌های همکاری می‌توانند تعاملات جدی با مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال داشته باشند.

وی اظهار داشت: این ظرفیت باید هدایت،‌ سازماندهی و پشتیبانی شود و بر اساس آن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار قرار گیرد.

جمشیدی با اشاره به فعالیت صدها وبلاگ‌نویس از سوی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: این تعداد به صورت تصاعدی در حال افزایش است، البته در مورد این وبلاگ‌ها کنترل و نظارت نیز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه برای حضور در این عرصه‌ها انگیزه فراوانی دارند افزود: حضور بانوان در برخی عرصه‌های تبلیغی با محدودیت‌هایی مواجه است، اما اگر امکانات و ابزار لازم برای فعالیت در فضای مجازی را در اختیار آنها قرار دهیم، آموخته‌های خود را در این میدان به کار می‌بندند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به لزوم توجه به الزامات حرکت در فضای مجازی یادآور شد: یکی از مسائل جنگ نرم این است که نباید در آن از جنگ سخنی به میان آید.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول