اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

دولت اراده چندانی برای حل مشکل ریزگردها ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: دولت اراده چندانی برای حل مشکل ریزگردها در استان‌های غربی و جنوبی ندارد.

دولت اراده چندانی برای حل مشکل ریزگردها ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به هفته محیط زیست گفت: ریزگردها در استان‌های غربی و جنوبی همراه همیشگی زندگی مردم شده است که باید فکر اساسی برای حل این مشکل شود.

وی بیان کرد: حفاظت از محیط زیست دغدغه کشورهای دنیا است و بی‌توجهی به اصول و الزامات زیست‌محیطی شرایط زیست انسان را نامساعد کرده است.

ترابی اضافه کرد: ایران با برخورداری از مواهب و ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی، با بی‌توجهی به مقوله محیط زیست شرایط را نامناسب کرده است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امروز کشور ما با بحران‌های زیست‌محیطی بسیاری مواجه است که رفع این بحران‌ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان و مشارکت مردم می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مراسم پرشکوه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) نشان داد که امام عظیم‌الشأن هم‌چنان بر دل‌ها حکومت می‌کند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع عاشقان امام(ره) در حرم آن بزرگوار ویژگی‌های برجسته امام(ره) و نقش پدرانه او را در بیداری مسلمانان تبیین کردند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که راه امام(ره) به عنوان خط اصلی نظام و کشور است که باید در کشور اجرا شود.

ترابی متذکر شد: هر گونه فاصله و دوری مسئولان با معیارها و شاخصه‌های اصلی انقلاب قابل قبول نیست.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: حوادث اخیر مصر نشان داد که انقلاب و انقلابیون این کشور مسیر همواری را پیش ‌رو ندارند و توطئه‌ای بزرگ برای منحرف کردن انقلاب مصر احساس می‌شود.

وی بیان کرد: انقلاب مصر در اسارت نظام سابق و سلطه‌های خارجی هستند و دل بستن به پیروزی‌هایی مصربا حضور بقایای رژیم مبارک امری کاملاً خوش‌بینانه نیست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول