اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

ریزگردها در خوزستان ماندگار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ریزگردها در روزهای آینده نیز در خوزستان وجود دارند و به این دلیل این پدیده در استان ماندگار شده است.

ریزگردها در خوزستان ماندگار شدند

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های تهیه شده در اداره کل هواشناسی خوزستان پدیده گرد و غبار در خوزستان ماندگار خواهد بود و در روزهای آینده نیز بر شدت آن افزوده می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییرات زیاد فشار هوا در سطح زمین، وزش باد قابل ملاحظه با احتمال گرد و غبار محلی از امروز تا روز یکشنبه در اکثر نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف همراه با وزش باد قابل ملاحظه و با احتمال برخاستن گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. همچنین تا روز یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود

دهملایی تأکید کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار یا مه رقیق جهت باد، شمال غربی سرعت باد، 20 تا 40کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد،56 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه روز گذشته هندیجان با 47.4 و دهدز با 22.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

دهملایی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 44 و حداقل به 27 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول