اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آشتیانی:

با درایت رهبری هیچ آسیبی به مملکت نرسیده است

خبرگزاری فارس: معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با درایت و تدبیر امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری و حمایت مردم و تلاش مسئولان هیچ آسیبی به ایران اسلامی نرسیده است.

با درایت رهبری هیچ آسیبی به مملکت نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در مراسم افتتاحیه طرح بزرگ قرآنی «سروش‌ آسمانی» که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) قم برگزار شد گفت: بعثت پیامبر (ص) هدیه ویژه خداوند به مردم بود و مردم باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)‌ ادامه داد:‌ خداوند پیامبر (ص) را مبعوث کرد تا جهل و گمراهی ریشه‌کن شود؛ رسول اکرم (ص) با رسالت الهی خویش توانست مردم گمراه را هدایت و دین خود را تبلیغ کند.

وی اضافه کرد:‌ در زمان پیامبر (ص) عده‌ای به دنبال خنثی کردن تبلیغ آن حضرت بودند اما به امر خداوند دین اسلام فراگیر شد.

آشتیانی فراگیری و عمل به قرآن را با اهمیت برشمرد و گفت: اگر ما قرآن را به طور واقعی بفهمیم و به دستورات آن عمل کنیم، رستگار خواهیم شد چون قرآن منجی بشریت است.

وی با اشاره به زمان برگزاری طرح بزرگ قرآنی «سروش آسمانی» ویژه نوجوانان و جوانان افزود: انتخاب زمان برگزاری این طرح از 27 رجب تا 27 رمضان زمانی است که قرآن بر پیامبر (ص) نازل شد و مردم با عمل به آیات و دستورات خداوند روزبه‌روز پیشرفت کردند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت:‌ در طول 33 سال انقلاب اسلامی حداقل هفته‌ای یک توطئه علیه نظام از سوی دشمنان طراحی شد، ولی با درایت و تدبیر امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری و حمایت مردم و تلاش مسئولان هیچ آسیبی به ایران اسلامی نرسیده است.

آشتیانی در پایان روحیه و انگیزه جوانان را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد:‌ استعداد و انگیزه در ایران اسلامی برای پیشرفت بسیار زیاد است به طوریکه در این مدت کوتاه پس از انقلاب، جوانان ایرانی موفق به دستیابی به علوم فضایی و هسته‌ای شدند در حالی که در کشورهای دیگر یک قرن طول کشیده تا به این علوم دست پیدا کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول