اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

تیم مذاکره ‌کننده ایرانی‌ به‌ خوبی از منافع کشورمان دفاع خواهد کرد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: تیم مذاکره ‌کننده ایرانی‌ به‌ خوبی از منافع کشورمان دفاع خواهد کرد.

تیم مذاکره ‌کننده ایرانی‌ به‌ خوبی از منافع کشورمان دفاع خواهد کرد

حسن قاسمی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به تحولات مصر اظهار کرد: از همان ابتدا نیز انتظار مردم و گروه‌های اسلامگر این بود که محمد مُرسی در این انتخابات پیروز شود و البته گروه‌های فشار صهیونیستی نیز در این زمینه، تلاش‌های زیادی داشتند تا مانع از شکل‌گیری این رویداد شوند.

وی افزود: شورای نظامی در مصر، با انحلال مجلس این کشور، شرایط بسیار دشواری را برای ادامه فعالیت اسلامگرایان و محمد مرسی رقم زده، اما با ادامه حضور مردم مصر در صحنه و اقدامات رئیس‌ جمهور جدید، این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

قاسمی گفت: شورای نظامیان در مصر تلاش بسیار زیادی دارد تا در اکثر امور، اختیارات را در دست بگیرد و نمونه بارز این امر نیز کاهش اختیارات رئیس ‌جمهور براساس مصوبه جدید این شورا بود.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی عنوان کرد: جریان بیداری اسلامی، جهت حرکت خود را به‌ خوبی در مصر پیدا کرده و مردم مصر باید تا آخرین لحظه در راه حرکتی که خود آغاز کرده‌اند، پایدار بمانند.

قاسمی یادآور شد: محمد مرسی بعد از پیروزی در انتخابات، با یک دولت ائتلافی رو به ‌رو خواهد شد و باید خواسته‌های آنان را تامین کند و این تا حدی مرسی را در ابتدای کار دچار مشکل می‌کند.

وی بیان کرد: علاوه بر رویارویی با دولت ائتلافی، در خارج از کشور نیز با پیروزی محمد مرسی در انتخابات، فشار آمریکا و صهیونیست‌ها، افزایش پیدا می‌کند.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به مذاکرات مسکو تصریح کرد: تیم مذاکره‌ کننده ایرانی، به ‌خوبی از منافع ملت ایران دفاع خواهد کرد و البته نکته اساسی این است که نباید این مذاکرات و نتایج آن را وارد معیشت مردم کنیم، بلکه باید جریانات از طریق دیپلمات‌ها پی‌گیری شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول