اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی اخوان المسلمین مصر:

انقلاب مصر یک هویت صددرصد اسلامی دارد‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی اخوان المسلمین مصر با بیان اینکه انقلاب مصر یک هویت 100 درصد اسلامی دارد، گفت: کشورهای اسلامی در بیداری اسلامی خود رهبری واحدی ندارند و می‌توان نظریه ولایت فقیه را در میان اهل سنت نیز جاری کرد.

انقلاب مصر یک هویت صددرصد اسلامی دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه بین المللی المصطفی، شیخ تاج الدین حامد هلالی در نشست بیداری اسلامی در مصر و سایر کشورهای اسلامی، حسنی مبارک را آخرین نسل از طاغوت‌های معاصر دانست که با موج بیداری اسلامی سرنگون شده است.

وی افزود: کشورهای اسلامی در بیداری اسلامی خود رهبری واحدی ندارند و می‌توان نظریه ولایت فقیه را در میان اهل سنت نیز جاری کرد.

عضو شورای عالی اخوان المسلمین مصر گفت: اسلام در خود فرهنگ عزت، فقه مقاومت و فکر بلند مرتبگی را دارد و در مقابل این‌ها حزب شیطان قرار دارد که موسس آن ابلیس بوده و در طول تاریخ همواره یارانی داشته است.

وی افزود: شیطان‌هایی چون حسنی مبارک به دنبال ریشه‌دارتر کردن فرهنگ ذلت و خواری بودند و به‌دنبال فرهنگ آمریکایی و صهیونیستی و اشاعه فقه استعماری بودند.

هلالی افزود: اسلام قرآنی پروژه‌ای بود که رسول اکرم (ص) آن را تاسیس کرد و برای اینکه انحراف و کج روی را از مسیر خود بازدارد اباعبدالله (ع) را قربانی کرد و امام خمینی (ره) در روزگار معاصر آن را احیا کرد.

وی گفت: ‌کمربند زلزله انقلاب اسلامی ایران به تدریج به منطقه خاورمیانه گسترش پیدا کرده و در سراسر عالم گسترده خواهد شد.

عضو مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: بسیار کوته نظری است که گمان کنیم انقلاب ایران تاثیری در انقلاب‌های عربی نداشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون 80 درصد از نمایندگان مجلس مصر از اسلام‌گرایان هستند البته اگر از درون بدن یک غده سرطانی را خارج کنیم هنوز تعدادی از میکروب‌ها باقی مانده و خراب کاری می‌کنند.

هلالی افزود: همین میکروب‌ها بودند که چند شب پیش در خلال یک بازی فوتبال جوانان مصری را به خاک و خون کشیدند اما انقلاب مصر یک هویت 100 درصد اسلامی دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول