اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان:

حضور مردم در صحنه تنها راه تثبیت انقلاب مصر است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون روحانیون مجلس، حضور پرشور مردم مصر در نخستین مرحله انتخابات پارلمانی این کشور را حرکتی مثبت خواند و گفت: این موضوع نشان از آن دارد که ملت انقلابی مصر برنامه‌ای واقعی برای انقلاب دارند.

حضور مردم در صحنه تنها راه تثبیت انقلاب مصر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی با بیان اینکه حضور مردم در نخستین انتخابات بعد از سقوط دیکتاتوری حسنی مبارک حرکتی روبه جلو بود، اظهار داشت:‌ نظامیان بعد از در دست گرفتن حکومت اگرچه قرار بود انتخابات را در شهریور ماه برگزار کنند اما به خاطر حفاظت از منافع خود و همدستی با متحدان حسنی مبارک مایل به برگزاری انتخابات نبودند به همین دلیل انتخابات با تاخیر سه ماهه روبه‌رو شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،‌ با تاکید بر اینکه به دنبال تاخیر در برگزاری انتخابات، ملت انقلابی مصر با ریختن به خیابان‌ها در نهایت شورای نظامی مصر را ملزم به برگزاری انتخابات کردند، تاکید کرد: این حرکت مردم نشان از آن دارد که ملت مصر برنامه‌ای جدی برای انقلاب داشته و به دنبال ایجاد حرکت عمیق از طریق مجاری قانونی هستند.
حجت‌الاسلام بنایی در ادامه گفت: هوشیاری ملت انقلابی مصر بود که حاکمیت نظامیان مصر را تحمل نکرد و با ریختن به خیابان‌ها و تقدیم هزاران شهید در نهایت توانستند ماهیت نظامیان را آشکار کرده و برای چندمین بار حضور خود را در صحنه سیاسی مصر اثبات کرده و انقلاب مصر را از انحراف نجات دهند.
وی با پرشور توصیف کردن حضور مردم در انتخابات مصر یادآور شد:‌ طبیعی است که اگر این شور و هیجان از سوی ملت مصر وجود نداشته باشد دوباره نظامیان حاکمیت خود را مستقر کرده و اعمال نفوذ خواهند کرد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس هشتم با تاکید بر اینکه تنها راه تثبیت انقلاب حضور پررنگ مردم در صحنه است،‌ افزود: چنانچه مردم حضور پر شور در صحنه داشته باشند نظامیان ناچار به عقبگرد خواهند بود، در غیر این صورت هر لحظه احتمال مصادره انقلاب از سوی نظامیان وجود دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول