اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس البرز خبر داد

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان البرز گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز اعضای یک شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند.

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 تن از اعضای این شرکت هرمی که با عنوان کیونت در کرج فعالیت می‌کردند با تلاش مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این شرکت در قالب یک شرکت کاریابی افراد جویای کار را از شهرستان‌های مختلف به دفترخود می‌کشاند با اغفال آنها و به بهانه کار در ادارات دولتی از آنان مقادیر بسیار زیادی وجه نقد دریافت می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای این باند از هر یک از مراجعه کنندگان بین 50 الی 70 میلیون ریال دریافت می‌کردند و در ازای درخواست آنها برای استرداد پولشان خواستار معرفی دو نفر زیرمجموعه برای خود می‌شدند.

اکبرشاهی افزود: دراین راستا و طی گزارش‌‌های مردمی این شرکت وسط مأموران مورد کنترل قرار گرفت و در یک اقدام 13 نفر از اعضای این شرکت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز در ادامه سخنان خود از کشف یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال جاری تا کنون خبر داد و گفت:  در این راستا 6 باند بزرگ قاچاق موادمخدر در این استان متلاشی  و 96 قاچاقچی دستگیر شدند.

به گفته وی از این افراد هشت دستگاه خودروی سبک وسنگین نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود از دستگیری زمین‌خواران میلیاردی در کرج خبر داد و گفت: دو باند زمین‌خواری که اراضی شخصی و دولتی را متصرف شده بودند در کرج شناسایی و دستگیر شدند.

اکبرشاهی افزود: این زمین‌خواران با گزارش‌های مردمی شناسایی شدند.این افراد در سعادت آباد تهران و مناطق رجایی‌شهر و باغستان کرج اقدام به تصرف غیرقانونی این اراضی کرده بودند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول