اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در معراج شهدای وادی رحمت تبریز

پیکر شهید یوسف رنجبر در کنار همرزمانش آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر شهید یوسف رنجبرخجسته ظهر امروز با حضور مردم شهیدپرور تبریز تشییع شد و در معراج شهدای وادی رحمت تبریز در کنار یاران و دوستان شهیدش آرام گرفت.

پیکر شهید یوسف رنجبر در کنار همرزمانش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز لاله دشت نینوای ایران را بر دوش گرفته، در حالی که بر پیمان قدیمی خود با شهیدانشان تاکید داشتند، جانباز شهید یوسف رنجبرخجسته خونین بال حرم علوی را از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع کردند.

در مراسم تشییع پیکر این شهید که نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و فرماندهان نیروهای مسلح در استان حضور داشتند، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز، پیکر شهید یوسف رنجبر با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پس از تشییع بر دوش مردم شهیدپرور تبریز در معراج شهدای وادی رحمت تبریز کنار همرزمانش آرام گرفت.

یوسف رنجبر خجسته جانباز 70 درصد تبریزی بود که پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات سرانجام روز گذشته براثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیگر یاران شهیدش پیوست.

وی در سال 1361 با عنوان بسیجی داوطلبانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و اندکی بعد در مرحله سوم عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و در نبرد با دشمن بعثی دو پا و دست چپش قطع شد و به درجه جانبازی نایل آمد.

انتهای پیام/ل30 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول