اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزده مسابقه آنلاین، دو مسابقه مکتوب نویسندگی و یک مسایقه آنلاین ایده‌های برتر کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد تیرماه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد

نادر حسینی امروز صبح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 16 مسابقه آنلاین کتابخوانی ویژه عموم مخاطبان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با نکوداشت دیدار تاریخی کتابداران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال گذشته تصریح کرد: در تیرماه امسال به مناسبت 16 مناسبت، از جمله ولادت حضرت قائم (عج) و اعیاد شعبانیه، روز جانباز، روز پاسدار و روز قلم و ...، 16 مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین دو مسابقه مکتوب نویسندگی خاص کتابداران و یک مسابقه فراخوان طرح‌های برتر در پیاده‌سازی سه مطالبه رهبری در امر کتاب و کتابخوانی و یک مسابقه جدول کتاب‌شناسی مهدویت ویژه ولادت امام عصر(عج) در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

حسینی زمان برگزاری مسابقات آنلاین را از اول تیرماه و از طریق سایت www. Booki.ir و مهلت ارسال فرم مسابقات مکتوب را تا پایان تیرماه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و دریافت منابع و فرم سؤالات و جهت آگاهی از جزئیات به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های استان افزود: با برنامه‌ریزی مناسب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هر ماه چند مسابقه به مناسبت‌های مختلف در استان‌ها برگزار می‌شود.

حسینی رویکرد جوانان و نوجوانان در استان نسبت به مطالعه را خوب ارزیابی کرد و گفت: سعی ما بر این است که با تجهیز کتابخانه‌های استان به کتاب‌های جدید و ارائه امکانات بیشتر در این مراکز به سوی جذب بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول