اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان:

1000 واحد مسکن مهر در لنگرود ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از ساخت یک‌هزار و 40 واحد مسکن مهر در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی 44 درصد خبر داد.

1000 واحد مسکن مهر در لنگرود ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از مسکن مهر این شهرستان، با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر لنگرود از سال 89 آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 68 هزار و 198 متر مربع در 52 بلوک احداث شده است.

وی مجموع واحدهای پروژه مسکن مهر لنگرود را یک‌هزار و 40 واحد عنوان کرد و ادامه داد: پروژه مذکور در 5 طبقه و زیربنای هر واحد مسکونی 105 متر با مشاعات و متراژ مفید هر واحد از 72 تا 74 متر در دست ساخت است.

این مسئول، درباره فضای پیش‌بینی شده در محوطه مسکن مهر لنگرود، ابراز کرد: برای پروژه مذکور، مسجد، فضای سبز، تجاری، آموزشی و ورزشی پیش‌بینی شده و در مجموع 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، درباره سایت دیگر پروژه 896 واحدی مسکن مهر لنگرود،بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 7 هکتار در 28 بلوک و چهار طبقه روی پیلوت و هر طبقه دارای 8 واحد احداث شده و دارای اسکلت بتنی با ستون برشی و سقف از نوع تیرچه وفور ونوع پنجره‌ها با شیشه دوجداره است.

به گفته شعبان‌پور، پروژه مسکن مهر لنگرود دارای امکانات کامل نظیر آسانسور، انشعابات مجزای آب، برق، گاز و مخابرات است.

وی، زیربنای هر واحد مسکونی را حدود 105 متر مربع با مشاعات و متراژ مفید هر واحد 75 متر مربع  ذکر کرد و یادآور شد: وام تعلق گرفته برای هر واحد 250 میلیون ریال است.

اوت‌های پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول