اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شهرسازی مازندران خبر داد

افتتاح 55 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح 55 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال خبر داد.

افتتاح 55 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی اسد عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعاونی مسکن و شهر‌سازی و تربیت بدنی نوشهر که ‌با حضور مسئولان استان و شهرستان نوشهر به زمین زده شد، افزود: تفکر مقدس مسکن مهر برای رفع مشکل خانه به دوشی اقشار مختلف جامعه و به ویژه کارمندان در دولت نهم و دهم به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در شهرهای مازندران خدمات خوبی انجام شد و با وجود نداشتن زمین دولتی، توانستیم بخشی از مشکل زمین دولتی برای بیش از 12 هزار ‌واحد مسکن و شهرسازی برطرف کنیم.

وی بیان داشت: در سه ماهه اول سال جاری، 2 هزار و 200 واحد در تعهد ساخت ما بود اما اکنون بیش از 40 درصد از مازاد بر تعهد را آماده افتتاح کردیم.

اسد ادامه داد: بنا داریم تا پایان سال دو بخش را بیش از 27 هزار واحد به بهره‌برداری برسانیم که این میزان در شهرهای زیر 25 هزار نفر قابل افزایش است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال، 55 هزار ‌واحد مسکن مهر در استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول گفت: در نوشهر بیش از یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر در دست اجرا‌ست که 290 واحد به‌صورت دولتی و مابقی خود مالکی است.

وی به مشارکت در مسکن مهر به‌صورت خود مالکی اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که در پروژه مسکن مهر به‌صورت خودمالکی مشارکت کنند حمایت‌های ویژه‌ای از آنها به عمل خواهد آمد و تا سقف 25 میلیون تومان وام در اختیار آنها نیز قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: امیدواریم با مساعدت‌هایی که انجام خواهد شد شاهد خانه‌دار شدن همه نیازمندان به مسکن باشیم و هر خانواده در زیر سقف خانه شخصی خود به زندگی خویش ادامه دهد.

*توجه به مسکن مهر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

 

فرماندار نوشهر نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت نهم و دهم توجه به مقوله مهم مسکن مهر برای دهک‌های پایین است.

محمد علی قمی افزود: مسکن مهر در دولت نهم و دهم جزء اولویت‌ها است  و آمارهای امیدوارکننده‌ای در حوزه مسکن مهر وجود دارد و اگر همت شود می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

قمی اظهار داشت: نیاز مردم نوشهر برای مسکن مهر بیش از تعداد آمار فعلی است و در این زمینه مراجعه‌‌های مکرری نیز می‌شود که امیدواریم مورد توجه مسکن و شهرسازی استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: زمینه‌ها و آمادگی برای اجرای فاز دوم مسکن مهر در نوشهر وجود دارد تا از این طریق سایر متقاضیان مسکن مهر در نوشهر خانه‌دار شوند.

*مسکن مهر مورد توجه خاص دولت است

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر نیز اظهار داشت: دولت نهم و دهم برای اقشار مختلف جامعه مسکن مهر را مورد توجه خاص خود قرار داد و تاکنون نیز بسیاری از مردم از این نعمت برخوردار شدند.

عطا‌الله احمدی‌زاده درباره کلنگ‌زنی پروژه تعاونی مسکن و شهرسازی و تربیت بدنی نوشهر ( مسکن مهر ) افزود:  کل اعضای این تعاونی 109 نفر هستند و زمین آن نیز در سال 81 به مساحت یک‌هزار و 723 متر مربع خریداری شده است.

وی گفت: این پروژه در دو بلوک با زیربنای کل 3 هزار و 772 مترمربع و تعداد 32 واحد است که این میزان قابل افزایش نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول