اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی صنایع ملی مس ایران:

برخی دنبال حاشیه برای فوتبال مس هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی صنایع ملی مس ایران گفت: بعضی از افراد با اهداف مشخص به دنبال تشدید حاشیه در تیم فوتبال صنعت مس کرمان هستند.

برخی دنبال حاشیه برای فوتبال مس هستند
حسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مشکل حضور میروسلاو بلاژوویچ مربی کروات و با تجربه مس کرمان برطرف شده است، اظهار داشت: وی از روز گذشته در تمرینات تیم مس حضور یافته و توافقات نهایی برای حضور وی در کرمان انجام شده است.
وی افزود: حضور مربیان زیر 65 سال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تنها در حد یک پیشنهاد بوده است که به کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ارائه شده و در صورت تایید این مصوبه در هیئت رئیسه فدراسیون این قانون از لیگ دوازدهم و سال جاری به اجرا در می‌آید که از این نظر حضور مربی کروات در کرمان از نظر فدراسیون مشکلی ندارد.
واحدی در پاسخ به شایعات مطرح شده چند روز اخیر در کرمان بیان کرد:‌ تمام خبرهای مربوط به مسئولان رده بالای مس کرمان و صنایع ملی مس ایران شایعه است.
وی با بیان اینکه مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت مس کرمان یک چهره شناخته شده در فوتبال کرمان است، عنوان کرد: وی مدرس AFC در کرمان است که مربیان و بازیکنان بسیاری را به فوتبال کرمان معرفی کرده است.
واحدی با اشاره به اینکه رفتار نادرست و غیر ورزشی توسط هر فردی صورت گیرد، برای باشگاه صنعت مس کرمان قابل بخشش نیست، بیان کرد: من از سوی مسئولان صنایع مس ایران از مردم کرمان که حمایت‌های بسیاری را از تیم خود دارند، برای اتفاق تلخ پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.
وی گفت: اتفاقات تلخی که در پایان بازی تیم فجر سپاسی شیراز و مس کرمان روی داد، سعی کردیم با تغییراتی که در این تیم انجام دادیم از تلخی این اتفاقات بکاهیم.
واحدی با بیان اینکه تاکنون شکست‌های مس کرمان در این پنج هفته ضررهای بسیاری را به صنایع مس ایران وارد کرده است، افزود: کمیته‌ای را با نظارت حاج‌اسماعیلی برای پیگیری موضوع‌های اخیر در تیم مامور کرده‌ایم زیرا این قضیه ضرر هنگفتی را به منافع بیت‌المال که از معادن مس به دست می‌آید، وارد کرده است.
سخنگوی صنایع مس ایران بیان کرد: ‌اعتقاد ما این است که اگر بازیکنی در تیم حرفه‌ای بازی می‌کند و هزینه حرفه‌ای را نیز دریافت می‌کند، باید تمام شئون و اخلاق ورزشی را رعایت کند.
وی با تشکر از اصحاب ورزشی‌نویس استان کرمان و نگاه مثبت آن‌ها به مسائل فوتبال به ویژه در مس کرمان گفت: بعضی افراد سعی می‌کنند که با تحریک مرفاوی مربی سابق تیم مس کرمان به مشکلات پیش‌آمده در کرمان دامن بزنند.
واحدی اذعان کرد: ‌امیدوارم که اصحاب رسانه کمک کنند تا بتوانم تصمیم مطلوبی را در این باشگاه اتخاذ کنم و خواستار همکاری اصحاب رسانه کرمان هستم.
وی بیان کرد: ظرفیت استان کرمان این است که دو تیم از این خطه در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند و من این موضوع را که تیم مس سرچشمه را برای تیم مس کرمان فدا کنم و بقای این تیم را با حذف مس سرچشمه در رقابت‌های لیگ برتر دنبال کنیم را تکذیب می‌کنم.
واحدی با بیان اینکه بعضی افراد با اهداف مشخص دنبال تشدید حاشیه در مس کرمان هستند، تصریح کرد: امیدوارم که با اصلاح کادر مدیریتی، این کادر بتواند به تمام حاشیه‌ها در باشگاه مس کرمان خاتمه دهد و روند مثبت خود را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کند.
وی با اشاره به اینکه تیم مس کرمان یک تیم صنعتی است، عنوان کرد:‌ باید سرمایه‌گذاری صنعت مس در ورزش به ویژه در فوتبال به صورت عینی قابل مشاهده باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول