اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل توهین به مردم کرمان؛

نشست خبری مربی فوتبال مس تحریم شد

خبرگزاری فارس: نشست خبری محمود فکری مربی مس کرمان به دلیل اهانت چند وقت پیش وی به مردم کرمان توسط خبرنگاران تحریم و هیچ‌یک از اصحاب رسانه در جلسه مطبوعاتی این مربی حاضر نشدند.

نشست خبری مربی فوتبال مس تحریم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز نشست خبری محمود فکری مربی مس کرمان به دلیل اهانتی که چند وقت پیش به مردم کرمان کرد، توسط خبرنگاران تحریم و هیچ‌یک از اصحاب رسانه در جلسه مطبوعاتی این مربی حاضر نشدند.
علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم مقاومت شهید سپاسی شیراز در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار با تیم فوتبال مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی امروز یک دیدار حساس برای هر دو تیم است و تیم فوتبال مس کرمان برای کسب سه امتیاز مقابل تیم فوتبال شهید سپاسی شیراز قرار می‌گیرد.
وی افزود: بازی انتحاری مس کرمان دارای نقاط مثبت و منفی است و امیدورایم که بتوانیم از نقاط منفی این تاکتیک علیه مس کرمان استفاده و از نقاط مثبت این قضیه در بازی امروز جلوگیری کنیم.
کلانتری بیان کرد: تیم مقاومت سپاسی شیراز تاکنون در مسابقات فصل جاری لیگ برتر به هیچ عنوان دفاعی بازی نکرده و این کار را نیز تا زمانی که من باشم، انجام نمی‌دهم.
وی گفت: روند تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز رو به رشد است و پله‌پله این تیم روند صعودی خود را در بازی‌ها به دست می‌آورد، در بازی‌های گذشته اتفاقات دیگری موجب شد که نتیجه مسابقات به ضرر ما تغییر پیدا کنند.
سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز تصریح کرد: درست است که جوانان تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز کم‌تجربه هستند، اما همین بازیکنان جوان با انگیزه و جنگندگی خود می‌توانند دست به کار‌های بزرگ بزنند و فاکتور جوانی در کنار تجربه بهترین فاکتوری است که تعدادی از بازیکنان ما آن را دارند.
وی گفت: فوتبال ایران به لحاظ امکانات ضعیف است و مدت یک هفته از بازی تا یک بازی دیگر بگذرد، زمان مناسبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال است.
کلانتری در مورد برنامه 90 و اظهارات خلاف واقع در این برنامه و نشان ندادن صحنه‌های متعدد که در این برنامه از این تیم ‌نشان داده نشد‌، خاطر‌نشان کرد: کار‌شناس یک نفر است و می‌تواند نظر خود را در مورد بازی ارائه دهد و نظر کارشناسان حکم قطعی نیست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول