اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

نام سپاه و بسیج پشت مزدوران را به لرزه می‌اندازد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: نام سپاه و بسیج پشت مزدوران را به لرزه می‌اندازد، امام (ره) هدف از تأسیس این نهاد مقدس را حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانستند.

نام سپاه و بسیج پشت مزدوران را به لرزه می‌اندازد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهربابک اظهار داشت: نام سپاه و بسیج پشت مزدوران را به لرزه می‌اندازد، امام خمینی (ره) هدف از تأسیس این نهاد مقدس را حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانستند.

وی افزود: سپاه و بسیج دو نهاد هستند که همراه و همگام با یکدیگر در حال خدمتگزاری هستند و‌ بعد از انقلاب، سپاه و بسیج با قاطعیت از ارزش‌های انقلاب حفاظت کرده‌اند. 

منتظری خاطر‌نشان کرد: توطئه‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و سر‌انجام به جنگ تحمیلی رسید که ما شاهد حضور قدرتمندانه سپاه و بسیج در این توطئه‌ها بودیم.

وی عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز شاهد ‌فتنه‌های رنگارنگ زیادی از سوی دشمنان نظام بودیم که بارزترین و حساس‌ترین آنها فتنه سال 88 بود و باز هم با درایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تلاش و پشتکار سپاه و بسیج همه این فتنه‌ها خنثی شدند.

منتظری افزود: این مقابله همه جانبه سپاه و بسیج با فتنه‌ها و توطئه‌ها نتیجه‌ای به غیر از خار چشم شدن برای دشمنان نداشته است.

وی به حساس بودن جنگ نرم نسبت به جنگ سخت اشاره کرد و گفت: ما در جنگ سخت پیروز شدیم، اما اکنون باید تمام‌ سعی و تلاش خو‌د را به کار گیریم تا در جنگ نرم نیز پیروز شویم، هر چند امروزه دشمن از راه‌های مختلف مانند ماهواره و انواع سایت‌ها در حال حمله به نظام اسلامی است.

وی ابراز داشت: در دهه چهارم انقلاب وظیفه و مسئولیت تمام مردم و مسئولان حساس‌تر و مهم‌تر شده است، زیرا حمله دشمن امروزه از طریق صلاح سرد نیست، بلکه دشمن بر روی جوانان ما کار می‌کند و از طریق جنگ نرم پیش می‌رود.

امام جمعه شهربابک اظهار داشت‌: رهبر انقلاب اسلامی در اوایل دولت خاتمی هشدار‌هایی پیرامون جنگ نرم دادند، اما برخی وزرای خائن در آن زمان همه‌ این حرف‌ها را توهمی بیش ندانستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول