اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

قرعه خوب سپاهان همراه با استرس تجربه تلخ فصل قبل

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان با بهترین قرعه ممکن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شد، اما تجربه تلخ حذف آماتوری این تیم از دور مسابقات، موجب شده تا برخورد با تیم الاهلی با اما و اگرهایی رو به رو شود.

قرعه خوب سپاهان همراه با استرس تجربه تلخ فصل قبل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و هشت تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

تیم فوتبال سپاهان که با شکست تیم پرسپولیس در تک بازی پلی‌‌آف جواز حضور در این مرحله را کسب کرده بود، براساس قرعه مشخص شده با تیم الاهلی عربستان رو به رو می‌شود.

طلایی‌پوشان در مرحله گروهی با تیم الاهلی هم‌گروه بوده و در دیدار رفت در عربستان برابر این تیم به تساوی دست یافته و در بازی برگشت نیز دو بر یک این تیم را مغلوب ساخت.

ذهنیت مثبتی که از دو برد قبلی سپاهان وجود دارد، موجب شده تا خوش‌بینی زیادی نسبت به قرعه انجام شده وجود داشته باشد و تصور صعود نماینده اصفهان به جمع چهار تیم برتر دور از انتظار نباشد.

با این حال تجربه تلخی که تیم سپاهان سال گذشته در مصاف با تیم السد قطر و حذف آماتوری از لیگ قهرمانان آسیا داشت، موجب شده تا با وجود همه دل‌خوشی‌ها، استرس پنهانی در بین فوتبال‌دوستان اصفهانی وجود داشته باشد که مبادا یک بار دیگر قرعه ساده به ضرر نماینده اصفهان شود.

تیم سپاهان در دو بازی با تیم الاهلی نشان داد که از این تیم قدرتمندتر بوده و حتی اگر این تیم عربستانی در مرحله بعد تقویت شود، باز هم توان شکستش را دارد.

تیم اصفهانی در صورتی که از سد الاهلی عبور کند، در مرحله بعد به مصاف تیم الاتحاد عربستان یا گوانگ‌جوی چین می‌رود که به احتمال بسیار زیاد الاتحاد حریف سپاهان می‌شود.

29 شهریورماه سال جاری بازی‌های رفت مرحله یک چهارم به انجام می‌رسد و تیم سپاهان باید تا مدت باقی مانده برای مصاف با حریف خود مجهز و آماده شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول